Hoi meiden,
even een vraag aan jullie zwangeren en ex-zwangeren Hebben jullie last van jullie hormonen?
Ik merk nl. dat ik zo veel assertiever ben dan normaal! In 2 weken tijd:
-
Ik stap met 13 weken en harde buiken in de trein. Het is superdruk en alleen 1 klapstoeltje is nog vrij. Naast dat klapstoeltje staat een meisje van een jaar of 18. Die staat dus voor de andere klapstoel. Ik ga gauw zitten zegt ze “ik hou die stoel bezet hoor” waarop ik zeg, “ja en ik wil ook lekker zitten” en ik ga zo zitten!!!
-
Ik wil gaan pinnen en net voor mij stopt een auto, voor de pinautomaat. De deur kan nog net open en er stapt een hele brede meneer uit. Ik sta dus met moppie in de kinderwagen achter die auto in de uitlaatgassen. Ik vraag aan die meneer “ga je nou echt zo pinnen??” ja zegt ie hoezo? Ik zeg “nou het is een stuk netter als je gewoon net als ieder ander netjes parkeert en 3 meter loopt” Die meneer meteen schelden over mijn mallemoer enzo hihi. Waarop ik zeg “U ook een prettige dag verder”. Mijn man schrok want die belde toen net en die was bang dat ik een knal voor mijn kop zou krijgen.
-
Ik loop de trap af van de metro. Er zijn twee jongetjes van een jaar of 13 aan het voetballen op de trap. Net als ik de trap af komt schiet het ene jongetje keihard en net langs mijn hoofd naar het andere jongetje bovenaan de trap. Ik vraag of ze daar niet even mee kunnen wachten als er iemand van de trap komt, niet heel beleefd want ik was me wild geschrokken. Zegt dat ene jongetje (ik noem geen afkomst) dat ik dat ook netjes kon vragen! Meteen een grote bek. In de hal zag ik twee toezichthouders, top, die zijn ze weg gaan sturen.
-
Woensdag lekker met moppie naar de speeltuin met mijn zus en een hoop kids dus twee auto’s. Ik wil ritsen dus laat netjes een auto tussen mijn zus en mij en ik ga voorzichtig opzij. Achter mij een auto met een opgewonde meneer erin die op zijn voorhoofd begint te wijzen. Ik laat mijn gas los
. Even plagen hoor. Toen wilde ik de snelweg op en blokkeerde deze meneer de opgang. Ach ik ga gewoon opzij dus meneer moet uitwijken
. Er was ruimte hoor voor hem op de linkerbaan
Oh oh oh wat heb ik toch, en dat allemaal zonder blikken of blozen! Terwijl ik normaal nooit voor mijzelf op kom en als ik het doe gaat het stotterend en met een rode boei.
Herkenbaar?
groetjes,
Wendy