Hebben jullie/ kennen jullie ook jonge kindjes met hooikoorts?
Jasper is al twee weken bezig, eerst koorts, toen onwijs verkouden, een hoop groene derrie, rode en tranende ogen, bloedneuzen, vastzittende hoest, met ‘aanvallen’ benauwd, s’nachts benauwd, een opgezette klier in z’n nek, niezen, weinig zin in eten (geloof me das niets voor jasper) en veeel snot!
We hebben de tijd buiten dan ook een beetje beperkt en het slaapkamer raam maar gesloten om de pollen buiten te houden (het is op het moment ook wel super vies buiten zeg, ontzettend veel pluizen, zaden, stuifmeel…) En we hebben de puf er maar weer bij gepakt als hij echt benauwd werd. Dat werk gelukkig vrij snel.
Het ging nu een dag of twee beter met hem, maar vanmiddag hebben we 2 uurtjes gefietst, onderweg begon ie alweer met hoesten en piepen. Thuis wilde hij opnieuw niet eten, dus alleen maar wat fruit gehad en bleek ie opnieuw 40 graden koorts te hebben! Ik heb echt sterk het idee dat ie hooikoorts heeft.
Als dit zo aanhoud ga ik natuurlijk maar eens met hem naar de dokter. Maar aangezien ik daar (helaas) niet veel van verwacht, ben ik benieuwd naar jullie ervaringen.
Groetjes Carolien.