Jessey is echt ontzettend hongerig, niet normaal meer! Ze drinkt, als ik haar haar gang laat gaan, in 3 minuten 100 cc weg…
We zijn sinds een paar dagen over gegaan op nutrilon forte (voor hongerige baby’s) omdat ze steeds na amper 2 uur alweer honger had. En dat was bijna niet uit te rekken tot 3 uur na de vorige voeding. Nu zou je zeggen, dan geef je toch voeding op verzoek, net als bij borstvoeding, maar dat mag niet van het CB. Dan komt ze op wel 12 voedingen pwer dag, en dus 1200 cc, twee keer zo veel als mag bij flesvoeding…
Ik moet zeggen dat het ietsje beter gaat met de forte, maar nog steets is ze te vroeg alweer hongerig. Een half uur voor dat ze een fles mag, begint ze weer op haar handjes te sabbelen, heel druk heen en weer te bewegen met haar hoofdje en te huilen. Een speen helpt wel even, maar die moet je dan steeds vasthouden, zo druk doet ze!
Ik heb ook echt het idee dat ze best wat meer zou lusten in de fles, bijvoorbeeld 120 cc met 4 schepjes ipv 90+3. Ze 'zoekt’nog steeds en vertoodn hetzelfde gedrag als voor de fles als de fles eenmaal leeg is. Ze valt niet tevreden in slaap, en huilt ook vaak als ik haar na de fles weer weg leg.
Ze is 3,5 week oud, en het cb vind het nog te vroeg om al over te gaan op 120 cc…
Toch ben ik in staat het te gaan proberen, want zoals het nu gaat vind ik het zielig. En wie weet is het wel net dat beetje extra wat ze nodig heeft, en kan ze misschien wel eens 4 uur tussen twee flessen hebben… Zou 's nachts ook wel eens fijn zijn… wat vinden jullie?