Honger!

Onze zoon krijgt ivm vermoeden van koemelkallergie AllergyCare voeding van Friso. Bijvoeden gaan we. ook ivm zijn kma, vanaf 6 maanden pas doen.
Probleem nu is dat hij zo hard groeit dat wij denken dat hij meer behoefte heeft aan voeding, hij komt namelijk weer om de 3 a 3,5 uur voor de fles en hij komt de nachten niet meer door.
Ik weet dat er rond deze tijd een sprong zit, maar om nu weer terug te gaan naar 5 flessen ben ik niet van plan. (Hij krijgt nu al ruim 6 weken 4 flessen van 210cc).
Flessen ophogen is geen optie want dan gaat hij spugen omdat die dan simpelweg te groot zijn en ook rijstebloem is geen optie ivm zijn darmproblemen.
Ikzelf zit nu te denken om een “extra” flesje te geven op het tijdstip dat hij zijn groente gaat krijgen over 6 weken, zou dat iets zijn?
Iemand suggesties?

Hoi,

Hier dat probleem ook gehad, mijn dochtertje heeft geen kma maar mocht ivm allergiën in de familie ook niet eerder dan 6 maand hiermee beginnen.

Ik heb haar toen gewoon een klein flesje 's middags gegeven…zodat ze weer langer naar de avondfles deed (wel deed ik dit nog voor zij honger begon te krijgen!!)
Hopelijk lukt dit en anders gewoon even naar t consultatiebureau bellen/mailen oid.
Hopelijk heb je hier wat aan…Succes in iedergeval

Benthe ¡03-03-'11¡

Gerdia bedankt voor je reactie. We gaan het zo vandaag maar eens proberen. Anders zou hij om 17.30 zijn laatste fles al krijgen en dat is gewoon te vroeg…
Groetjes Nancy