Honger

hey,ons zoontje is 8 weken en krijgt zoals op de doos van nutrilon omneo staat van 4 tot 5 kg…5 flesjes van 150 ml water en 5 schepjes.

als je dan het rekensommetje maakt van 150ml maal lichaamsgewicht(4.020)gedeeld door aantal voedingen dan krijgt hij al teveel.

maar elke keer hij wakker is…huilt en krijst hij tot hij eten heeft.
zelfs pampertje voor de voeding verversen is niet te doen,een badje geven voor de voeding ook niet.
en na de voeding moet ik bijna uur wachten ivm reflux.
hij krijgt nu nutrilon omneo omdat hij krampjes had,slechte stoelgang en reflux.
eerst hadden we aptamil ar ,maar hier zat van dat johannes pitmeel in(maar kreeg daardoor geen stoelgang).
dus zijn melk kan ik al niet echt verdikken.

het is heel vervelend dat als hij wakker is niet even rustig kan zijn.
hoe gebeurt het bij jullie,wat kan ik hier het best aan doen?
soms kan ik hem met zen tutje 5 min sussen,maar niet veel.

hij slaapt ongeveer 4 uur,maar als hij dan per ongeluk wakker gemaakt wordt(telefoon ofzo)dan wordt hij wakker en moet meteen eten hebben.
beetje frustrerend.

misschien de voeding voor hongerig baby’s proberen.

succes groetjes gytha

Hallo,

Ik zou ook overgaan naar voeding voor hongerige baby’tjes. Kan helpen. Helpt ook voor de reflux. De melk is dikker en blijft dus beter zitten.

Groetjes,

Tamara

Hoi,

Wij hebben voor Anne Nutrilon Forte en die is inderdaad dikker, maar
hij blijft niet zitten.
Anne blijft een spuugertje.
Nutrilon Forte helpt wel tegen honger.
Nu houd ze het wel 4 uur vol tot de volgende fles en voorheen wilde
ze vaak al om de 3 uur.

Groetjes Heleen. Mamma van Elke 2 1/2 en Anne 18 week

ik heb voordien altijd aptamil ar gegeven,en die is dikker…
maar daar kreeg hij enorm veel krampen van omdat zijn stoelgang niet wou komen(johannespitmeel)
en daarom via ka overgesschakeld naar nutrilon omneo.
dus voeding voor hongerige baby’s gaat hij dan weer krampen krijgen en problemen met stoelgang…hmmm
nie simpel he