Hoi hoi allemaal
Ik weet het echt ff niet meer .
Gijs is tot vorige week een rustige baby geweest.
Om de 3 uur voeden maar daar moest ik hem wel voor wakker maken .
Snachts kwam ie zelf rond 3 uur . Helemaal netjes .
Maar vanaf vorige week donderdag komt ie vooral smorgens niet meer in slaap na zijn fles .
Heel erg onrustig en maar zoeken en smak geluidjes maken .
Doordat ie niet sliep had ie dan na 2 uur al weer honger .
Dus ik met de fles omhoog van 6 a 7 keer 110 ml naar 120 ml.
Daarvan ging ie aan het spugen en bleef het na de fles hetzelfde .
Dus ik het CB gebelt.
Moest ik maar voeding voor hongerige baby’s halen want bij 120 ml moest ie er toch wel 4 uur tussen kunnen laten en ook tevreden zijn na de fles .
Ik mocht niet meer geven want dan kwam ik boven de 600 ml die hij volgens zijn gewicht mocht hebben .
Dit het weekend en maandag geprobeerd half gewone voeding en half voor hongerige baby’s .
Maar het bleef hetzelfde .
Dus dinsdag weer gebelt . Kreeg ik een andere mevrouw.
Die zei dat ik volledig over moest voor hongerige baby’s en dat ik als het nodig was mocht ophogen tot 150 ml .
Dus ik gelijk naar 130 ml en de laatste voor de nacht 140 ml.
Lijkt goed te gaan . Wel wat krampjes na de fles maar dat zal het wennen aan andere voeding zijn . Na iedere voeding werdt de tijd van kramp ook korter . Gisteren weer 1 keer tussendoor onrustig na de fles en een uur eerder honger . Maar daarna slaapt ie dan weer tot er 5 uur tussen de voedingen zit .
Vanmorgen had ie echt niet genoeg aan zijn 130 ml . Weer heel snel ademen en onrustig maar niet huilen .
Dus heb ik hem 20 ml bijgegeven maar toen was ie nog niet tevreden .
Na 2 uur was het al weer verschrikkelijk huilen dus heb ik hem weer een fles van 140 ml gegeven . Ook die ging op .
Als ie kramp of iets anders zou hebben na de fles zou ie toch wel huilen of niet ??
Ik snap er onderhand helemaal niks meer van en begin ook aardig over mijn toeren te raken .
Sorry voor het lange verhaal maar ik hoop dat jullie iets weten
Groetjes Dorethe