Hond naar asiel

Hoi allemaal,

Ik heb 2 honden. 2 zusjes uit hetzelfde nest. We hebben ze vanaf 6 weken al en zijn nu ruim 4 jaar. Rosita en Juanita. Beslist hele leuke honden en zeker Juanita, die dikke vriendjes met kinderen is. Maar Rostita… Ze heeft nooit kleine kindjes gemogen en daar kwamen pas achter toen Veronica geboren was. Zodra ze beetje mobiel werd, ging die hond grommen. Heeft al eens een waarschuwingsbeet gegeven, terwijl Veronica op schoot zat notabene. Toen al asiel gebeld, maar ja het ging weer beter, dus toch nog maar eens geprobeerd. Tot vandaag! Het beest heeft zomaar Veronica in dr gezichtje gebeten. Gelukkig heeft ze alleen maar 3 schrammen, maar je moet er toch niet aandenken wat er had kunnen gebeuren??? Straks gaat ook Lucas de kamer door stieren, al dan niet kruipend of lopend en dan? Dus dinsdag is de afspraak, dan gaat ze naar het asiel. Ze kon dus niet eerder ivm quarantine afdeling die nog vol zit. Asiel was vol begrip hoor, zat dan ook jankend aan de telefoon, maar dit kan niet zo!!! Mijn kinderen gaan voor, altijd!!! Toch doet het pijn hoor… Snik…

liefs van Mo

Ja dat lijkt me echt moeilijk!!
Nu maar hopen dat het andere zusje wel lief voor de kids blijft!!
Inderdaad wat er had kunnen gebeuren, maar daar moet je maar niet aan denken. Ja heel logisch dat je kids altijd voor gaan.

Sterkte!

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

snik!

wat een ellende! Het getuigd van moed deze beslissing te nemen, de hondjes waren er immers eerder dan de kindjes!!! Maar ze gaan voor alles, dat is begrijpelijk en van daag is Rosita te ver gegaan. Heel veel sterkte met dit ‘verlies’.

Suus

Wat vreselijk Monique, tsja, het kan niet anders maar tis wel heel erg vervelend zeg. Heel veel sterkte ermee

Dikke knuffel van Els

en daar ben ik dus zo verchrikkelijk bang voor… die ene hond van mij is ook niet te vertrouwen,maar moedige beslissing hoor

Kussies

Heel moeilijk dat kan ik me goed voor stellen sterkte meis

Tries

hoe moeilijk het ook is,toch is het van jou moedig dat je dit doet.

heel veel sterkte

groetjes bianca

hoi hoi

Nou ik ga mee hoor, om je moreel te steunen!

Suus (Faye/19-08-1976)
mammie van Milan Thiamo (20/11/99)& Andora Faith (07/09/01).

Gewijzigd door - faye op 04 Mar 2002 15:36:02