Hoi
We zijn vorige maand met Nanik naar een kinderhomeopaat geweest omdat ze al een maand of 9 heel onrustig slaapt en zeker 3 keer per nacht huilt zonder aanwijsbare rede. Soms gaat het dan weer een paar dagen goed en dan begint het weer. Als ze ziek is of tandjes krijgt dan begrijp ik het wel maar als er niets aan de hand is dan huilt ze ook en dat vind ik zo vreemd.
We hebben daar zeker een uur zitten praten en ze heeft Nanik geobserveerd.
Volgens haar was Nanik een beetje uit balans. (???) Toen kregen we 1 korreltje mee en dat moest ze dan innemen. Het zou de eerst nachten eerst erger worden en dan moest het gaan helpen en we moesten haar na 1 week berichten hoe het ging.
Ik moet zeggen we hadden er eigenlijk weinig vertrouwen in hoor. Beetje zweverig allemaal maar ja baat het niet dan schaat het ook niet.
Afijn het werd inderdaad eerst erger 3 nachten lang en toen heeft ze 2 weken lang heerlijk geslapen zonder wakker de worden!!!
Op vakantie vorige week was ze wel weer vaker wakker maar een vreemde omgeving en een tand die doorkomt vind ik wel verklaarbaar.
En nu gaat het ook weer goed.
Zweverig of niet wij hebben weer een beetje rust 's nachts. Kan me niet voorstellen dat het zo blijft hoor (hoop het wel natuurlijk) maar het was me tot nu toe wel waard hoor die 45 euro.
Wilde ik even laten weten aan jullie.
Groet
Bianca