Holle rug erger geworden door zwangerschap/bevalli

lieve schat ook hier is t absoluut herkenbaar hoor, en dan zit ik nog niet eens met een kindje wat al een maand aan het tobben is of met een huizenruil!! Met momenten ben ik gewoon zo ontzettend moe en probeer ik kosten wat t kost niet tegen lindsey te snauwen (wat niet altijd goed gaat) vervolgens komt Daan thuis en t eerste wat tie naar z’n hoofd krijgt is een hoop gesnauw en boze gezichten.

bij mij is de oorzaak vooral een chaos in m’n hoofd dus ook eromheen. ben nu dus eerst ook is meer voor mezelf aan het zorgen. wanneer Lindsey nu 's middags ligt te slapen duik ik ook lekker m’n bedje in of zoals nu met t heerlijke weer ga ik lekker buiten in de hangmat liggen. dan maar even niet alles doen wat (naar ik denk) anderen van mij verwachten.

Verder heeft menschendiek absoluut zin, maakt niet uit hoe lang je ergens al mee loopt. Je leert eigenlijk weer helemaal opnieuw hoe je houding echt moet zijn. In het begin (is mijn ervaring in ieder geval) worden de klachten wat erger kwa pijn maar na verloop van tijd begin je echt goed verbetering te merken. Dus dat zou ik zeker is navragen bij je verzekering.

liefs,
Rinske

Het gaat vandaag alweer wat beter met me.
het opkroppen duur bij mij heel heeeeeel lang totdat ik dan effe in huilen uitbarst. ik durfde het niet eens tegen jullie te vertellen totdat ik zoiets kreeg van: ik moet het toch kwijt. ik had daarna mn beste vriendin gebeld en heb een half uur gehuild aan de telefoon en daarna ook nog es een tijd bij mn vriend.
het moest er echt even uit.
vandaag is het wel weer goed gegaan ondanks dat rico weer 3 van die derrie luiers had gehad.
ook wat uitslag weer dus ben bang dat het misschien een tandje is en durf die kuur dan niet te geven.
ik ben zoiezo best onzeker, heb wel een grote mond maar goed dat wil niet zeggen dat ik inwendig mezelf zo brak voel soms en dat wil ik gewoon verbergen voor de buitenwereld.
ik ben eigenlijk altijd heel vrolijk tegen mensen om me heen en mn mond staat niet vaak stil, ben echt een gezelligheidsmens als ik eenmaal aan een nieuwe situatie gewend ben.
wat Rinske ook zegt, ik heb dat ook met die chaos in mn hoofd, dat ik echt ook op den duur flitsen zie en alles in een traag beeld gaat of juist heel snel dat ik gewoon echt draaierig ben, krijg er dan gewoon hoofdpijn van (lijkt een migraine aanval omdat ik dan ook flitsen of zilverdraadjes voor mn ogen heb zo gauw ik mn ogen sluit)
heb gewoon een heel rot verleden achter de rug en ik ben heel veel veranderd een paar jaar geleden en het gaat eigenlijk steeds beter.
alleen heb ik net als ieder mens ook ooit inzinkingen. Ik hoor erop voorbereid te zijn…wat ik eigenlijk wil zeggen is dat als ik wat minder zou opkroppen en het uitspreek het op den duur niet zo’n chaos is zovan: ik weet niet eens meer wat er met me is zoveel speelt er door mn hoofd…zie door de bomen het bos niet meer" dus spreek ik het ook niet meer uit totdat het klapt en dan ineens wist ik weer van: ohja daar zat ik allemaal mee.
nouja
hoop gebrabbel om deze tijd, dit komt misschien wat warrig over (ben doodmoe haha wilde eigenlijk al gaan slapen.) ben een vermoeide kletskaus op het moment en daardoor n beetje van de hak op de tak aan het gaan.

duik mn bedje maar in
Truste

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

misschien wat van de hak op de tak maar helemaal duidelijk hoor. leren om jezelf goed uit te drukken en onder de juiste woorden te brengen is behoorlijk moeilijk zeker als je daarbij mensen misschien niet wilt kwetsen. ik weet natuurlijk niet of dat bij jou ook het geval is maar ook als dat niet zo is is het leuker en makkelijker (omdat je juist niks uit hoeft te leggen) om je gezelliger en sterker voor te doen dan dat je je daadwerkelijk voelt. maar echt hoor lieverd, en dit zal je vast vaker gehoord hebben, maar het is nou eenmaal waar, als mensen je vragen hoe je je voelt mag jij best vertellen dat je je gewoon zwaar k*t voelt. gaan ze je raar aankijken? jammer dan! vinden ze het dan ineens niet meer zo gezellig met je? jammer dan! het klinkt hard en dat is het misschien ook wel. ik ben door deze houding een aantal ‘vrienden’ kwijtgeraakt, maar ik moet zeggen degene die nu nog wel dicht in mijn buurt zijn zijn me ook echt alles waard! en nu voel ik me wie ik echt ben (tenminste ik ben een heel eind op de goede weg). ik kan misschien niet erover meepraten wat je allemaal hebt meegemaakt maar kwa gevoelens klinkt t me allemaal erg bekend. dus ik hoop dat je er wat aan hebt!
in ieder geval krijg je wel een hele dikke digiknuffel van mij!!

liefs,
Rinske

dankjewel
en ik uit het wel regelmatig bij mn beste vrienden hoor maar ja 9 van de 10 x zien ze het ook wel aan me dat ik echt uitgeput ben
maargoed komt wel goed!
je bent een schat en knuffel terug!

zo merk je gelijk wie je beste vrienden zijn. zij zijn degene bij wie je echt altijd terecht kunt ipv alleen voor gezellig prietpraatjes. en natuurlijk komt t allemaal goed, we zijn hier niet voor niks supermama’s , t kost alleen wat tijd. maar we komen er heus wel. en tot t zover is hebben we elkaar om de ander er doorheen te sleuren

liefs,
Rinske

ja precies, ben het 100% met je eens
kom jij ook op de ikkeben dag?
lijkt me gezellig, zien we onze forum vriendjes eindelijk eens, en de ukkies! rico heeft nog nooit tegenover 'n baby gelegen of gespeeld met een baby, alleen kindjes van 'n jaar of 3 a 4. dus lijkt me superleuk om te zien…heb er zini n!!

ja hoor ik ben er absoluut bij, heb er nu al zin in!
Lindsey heeft d’r nichtje van drie weken ouder die ze ongeveer 1 keer in de week ziet en mee speelt. tenminste dat is betekend dat ze speeltjes van elkaar overpakken, maar is wel superschattig om te zien. verder vind ze t prachtig om naar andere kindjes te kijken. dus ik denk dat t een groot succes zal worden.

liefs,
Rinske

Morgan is geobsideerd door baby’s jonger dan zij is. Echt ze moeten aangeraakt worden en natuurlijk als ze de kans zou krijgen aan gelikt en er wordt gegierd van het lachen. Echt baby’s hebben een zeer grote aantrekkingskracht hier.

Groetjes,

Michèle

haha dat wordt nog wat met Morgan met de ikkebendag, zal aardig wat afgelikt worden dan hahahahaa

liefs,
Rinske

Ja ik weet niet hoe ze er dan op reageerd, ze is dan alweer op weg naar de 13 maanden Maar op het moment schreeuwt ze het alleen al uit als ze haar eigen foto ziet. Echt vanmorgen zei ze me bijna na. Ik zei steeds baby waar is de baby en in een keer hoor ik uit de box bebe

Groetjes,

Michèle

ik weet zeker dat rico dat gaaf gaat vinden!
en michele, dat is echt lief! Als rico wakker wordt roept ie echt al degene die hij moet hebben
door zn sprong zei hij ineens geen papa meer,
nu begint het weer langzaam tekomen
maar nu roept ie als ie wakker wordt: MAMA
echt zo lief
eeeeeeh mamaa!!! gaat het dan haha
en dan kom ik en dan grijnst hij heel breed
ohja rico probeert al een paar dagen op handen en voeten te gaan staan en wil dan lopen zo:S wazig he

Morgan is weer trager met pappa en mamma. Zo zie je maar zij is lichamelijk snel maar woordelijk wat minder snel.

Groetjes,

Michèle