lieve schat ook hier is t absoluut herkenbaar hoor, en dan zit ik nog niet eens met een kindje wat al een maand aan het tobben is of met een huizenruil!! Met momenten ben ik gewoon zo ontzettend moe en probeer ik kosten wat t kost niet tegen lindsey te snauwen (wat niet altijd goed gaat) vervolgens komt Daan thuis en t eerste wat tie naar z’n hoofd krijgt is een hoop gesnauw en boze gezichten.
bij mij is de oorzaak vooral een chaos in m’n hoofd dus ook eromheen. ben nu dus eerst ook is meer voor mezelf aan het zorgen. wanneer Lindsey nu 's middags ligt te slapen duik ik ook lekker m’n bedje in of zoals nu met t heerlijke weer ga ik lekker buiten in de hangmat liggen. dan maar even niet alles doen wat (naar ik denk) anderen van mij verwachten.
Verder heeft menschendiek absoluut zin, maakt niet uit hoe lang je ergens al mee loopt. Je leert eigenlijk weer helemaal opnieuw hoe je houding echt moet zijn. In het begin (is mijn ervaring in ieder geval) worden de klachten wat erger kwa pijn maar na verloop van tijd begin je echt goed verbetering te merken. Dus dat zou ik zeker is navragen bij je verzekering.
liefs,
Rinske