Hollandse nieuwe

hollandse nieuwe vind ik ook heeeeeerrrlijk!
maar onze ruben is daar echt nog wel te klein voor, haha

groetjes!

karin

@Michele: ja daar zitten gluten in, ook in de buikjespap trouwens.

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Dus het is geen glutenallergie

Groetjes,

Michèle

hmm nee denk het niet, misschien hooguit een gevoeligheid ervoor dat als ie teveel krijgt er dan wel last van heeft ik weet het niet…
maar had je het nog nagevraagd aan Mervin over dat brood? en als jullie dat hebben stuur effe op wil je zet ik geld op je rekening

Brood opsturen?? Meid kun je niet beter ergens het meel halen en het zelf bakken?? Want ik denk dat er niet veel meer van over is als het bij jou is enne dat wordt een hele dure hobby dan hoor.

Groetjes,

Michèle

ja maar over een paar maanden krijgt hij die test en om daarvoor nog zo’n duur ding te kopen vind ik ook onzin, misschien mag ie dan wel gewoon brood eten, en zo niet kan ik het alsnog kopen
oh nou ze versturen dat nogal gauw hoor, je kunt het ook via internet bestellen zag ik net maar dat is daar duur niet normaal. voor 5 sneetjes betaal je vlot 4,50

quote:
ja maar over een paar maanden krijgt hij die test en om daarvoor nog zo'n duur ding te kopen vind ik ook onzin, misschien mag ie dan wel gewoon brood eten, en zo niet kan ik het alsnog kopen oh nou ze versturen dat nogal gauw hoor, je kunt het ook via internet bestellen zag ik net maar dat is daar duur niet normaal. voor 5 sneetjes betaal je vlot 4,50

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090519/BqXx.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m1.lilypie.com/2C2Tp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

op marktplaats niet duur hoor … en je kan er nog vele andere lekker dingen mee maken…

quote:

Hylke bij zo’n 8 maanden voor het eerst “hollandse nieuwe” gehad,
en er heerlijk van gesmuld.

Ik vind wel dat het nogal uitmaakt wáár je zulk eten koopt.

Bij een viskraam op de markt of een standje bij de supermarkt durf ik het
voor mezelf ook niet aan, dan geef ik het zeker niet aan Hylke.
Maar bij de vaste visboer, waar we altijd de vis halen, dan mag het mannetje rustig een hapje mee-eten.

M.

Geruststelling… ik vind het nl zoooo lekker dat ik het mijn zoontje toch ook graag wilde geven… volgende week gelijk die visboer maar eens gaan bezoeken.

Heeft er niemand meer een oven om een brood in te bakken dan???

Groetjes,

Michèle

Ik heb nog een gewone oven hoor

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

quote:
Heeft er niemand meer een oven om een brood in te bakken dan???

Groetjes,

Michèle

Die hebben wij ook wel hoor.
Alleen is die niet zo handig met het kneden van het deeg,
het laten rijzen, en vervolgens bakken.
En dan bedoel ik dus allemaal vanaf een uur of 4 's nachts,
zodat ik om 8 uur een heerlijk vers gebakken brood heb.

Maar in de oven bakken doen we natuurlijk ook wel.
Zelf (kerst)stol maken bijvoorbeeld!

M.

Oh doet dat apparaat dat dan ook?? Ik heb er namelijk wel 1 staan en ook een oven maar me er nog nooit in verdiept… misschien toch maar eens doen

Groetjes,

Michèle