Hollands welvaren

Nou ben naar de inloop geweest van het CB om Milan te wegen, en omdat hij sinds de laatste dagen best veel spuugd…
Hij spuugt dus gewoon steeds zijn ‘teveel’ uit…
Ook het kolven elke avond is fout van mij, ik kolf ruim 200 cc en Milan drinkt uit de fles maar krap 175 op, dus ik stimuleer mijn borsten steeds om meer aan te maken, dus dat kolven doe ik niet meer als het niet nodig is…
Meneer is dus in 3 weken 720 gram aangekomen
En weegt nu dus 7080 gram
Ze noemde hem dan ook hollands welvaren haha!!
Nu ik nadenk spuugt hij eigenlijk ook sinds hij elke laatste avond voeding uit een flesje krijgt, en ik dus kolf, en ongemerkt de produktie teveel stimulleer.
Sinds vandaag heb ik ook last van mijn borsten, ze voelen zo ‘vol’ aan ook na het voeden nog, maar ja ik kolf het maar niet af want dan maak ik het ws alleen maar erger

Dus hopelijk is het over een paar dagen weer over …

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

Dat geloof ik graag, dat ze hem Hollands Welvaren noemen, haha!!
Nou ja, beter zo dan andersom (met Stephan liepen we in het begin zo te “klungelen” omdat hij maar niet voldoende aankwam, pfff…is ook niet leuk)

Succes verder en hopelijk is het inderdaad over een paar dagen over!

Groetjes, Bianca

Gewijzigd door - Bieb op 30 Oct 2003 08:32:31

hoi Nathalie.
Ja dat konden we op de fotos ook al zien dat hij er zo goed uitzag!Hahaha.Het is wel even doorbijten als je de hele dag stuwing hebt maar je moet maar zo denken,te weinig b.v. is ook niet leuk.
Fijn dat ie zo goed is gegroeid.
groetjes Eljada

Ja idd wel ff vervelend.
Heb het gelukkig nooit gehad, stuwing dan.
Maar ik had ook al snel niet genoeg en er kwam ook niet meer.
Geniet dus nog maar ff van die bv, is wel zo makkelijk en gezellie

En ja, op de foto was het al te zien.
Hij ziet er goed uit!

Groetjes Mim