Hoi

hallo,

ik ben Mirjam. Sinds 9 weken moeder van een tweeling,
Nu ik wat ritme in de dagen begin te krijgen heb ik zo afentoe ook weer wat tijd om op internet te surfen. Ik heb op deze site alweer een hoop opgestoken en hoop zelf over een tijdje iets te kunnen bijdragen.

groetjes Mirjam

Hallo mirjam,

Welkom en gefeliciteerd met je 2 kleintjes zijn het jongens of meiden en hoe heten ze?
Ben wel benieuwd hoe ze eruit zien
Lijkt me wel zwaar een tweeling pfff geef je borstvoeding of fles?

gr. Debora

Mama van Ingairo en Ishando!

Hoi,

Welkom bij ikkeben. Tjemig een tweeling ik vond de bevalling van Senna al pittig, zijn ze te vroeg geboren of netjes op tijd?
Het is hier erg gezellig dus je vrije uurtjes zul je vaak ff gebruiken om in te loggen, zo gaat het bij mij meestal. Ik ben ook altijd nieuwsgierig hoe het met de anderen gaat.

Groet Vanessa mama van Senna.

Hoi Debora,

knappe jongens heb je!
Ik heb een jongen en een meisje, Joël en Elsa.
Ja, het is zwaar een tweeling, vanacht waren ze om beurten wakker.
Ik geef geen borstvoeding, omdat ze te zwak waren om aan de borst te drinken toen ze pas geboren waren. Ik heb een tijdje gekolfd, maar dat werd voor mij te zwaar tussen de flesjes door. Soms vind ik het wel jammer, maar flesjes geven is wel makkelijk hoor!

groetejs Mirjam

Hoi Mirjam,

Bedankt
Ja flesjes geven is zeker makkelijk zou ik ook doen hoor bij een tweeling.
Ik heb de oudste van mij net 1 mnd borstvoeding gegeven en bij de jongste heb ik gelijk fles gegeven.
Heb je toevallig ook een foto van je tweeling ben namelijk erg benieuwd
Nou meid hoor nog wel van je
xx Debora

Mama van Ingairo en Ishando!

hoi hoi
welkom hier,en wat fijn te horen dat je al wat hebt opgestoken hier
kan je ook wel gebruiken met een tweeling kan ik me zo voorstellen
gezellig dat je er bent

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 5 mnd

Hoi Mirjam

Wat gezellig, nog een tweelingmama. Ik ben zelf ook een tweelingmama van een jongenstweeling Jesse en Jamai. Die zijn al wel een stukje ouder dan jou tweeling 8 maanden alweer.
Ik heb ze tot 6 maanden borstvoeding gegeven . Het was af en toe best zwaar en nu ze flesvoeding hebben vind ik dat ook wel lekker hoor. Ben benieuwd naar een foto van ze.

liefs Diana

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hoi hoi,

ik ben Jolanda, getrouwd met Dennis en wij zijn de trotse ouders van; Lisa en Cas.
Veel plezier op Ikkeben.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)