Hoi

Hallo allemaal

ik ben Leonie, een meid van 28 die zwanger is van haar eerste kindje. We krijgen een dochtertje trouwens! Graag wil ik in contact komen met iedereen die het leuk vind om te mailen. Ik moet nog 6 weken en dan is het afgelopen met het rondsjouwen met een hele dikke buik! Zo langzamerhand ben ik het heel erg zat! Goed, ik weet niets verder te melden dus groetjes aan iedereen. Doei!

hoi leonie,
er zijn hier genoeg dames om lekker mee te kletsen hoor, allemaal ervaringsdeskundige mutsen zal ik maar zeggen, leuk dat je een dochtertje krijgt, ik heb zelf ook een dochter van ruim 16 maand heeel gezellig, zo’n klein monstertje

Hallo Leonie,

Nou welkom dan he. Leuk hoor een dochtertje. Ik heb beide, een dochter van 3 jaar (Veronica) en een zoontje van 1 jaar (Lucas). En zoals Kim al zegt, we zijn allemaal ervaringsdeskundige mutsen… Nou ja, ik ben geen muts natuurlijk, ik ben Donald Duck, pecheend. hahahaha. Sorry, grapje, Kim en Tries vatten het wel…

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

MONIQUE is een ddverslaafde junk!!kijk voor haar uit als ze eenmaal over dd begint dan kan je je beter verstopppen

Kussies

Hoi,

Kimmetje bedankt voor de waarschuwing, ik zal ervoor uitkijken! Sorry dat ik niet eerder gereageerd heb op jullie berichtjes.Bedankt trouwens allebei!
Maar het probleem wil dat ik vocht vasthou en daardoor erg pijnlijke handen heb en armen. Minder leuk dus! Mochten jullie willen mailen of mij beter leren kennen laat het ff weten dan geef ik meer info!

groetjes
Leonie

Hoi!!!

Ik ben Els, mama van Eva en nu 24 weken zwanger! Ik hield bij Eva enorm veel vocht vast (pre eclampsie gehad) en het doet idd veel pijn. Brandnetelthee kan bij sommigen helpen, sowieso ff je bedeinde wat verhogen, en zoveel mogelijk met je voeten omhoog. En ook gewoon veel water blijven drinken

Suc6, Els

Hallo, ik ben Miriam, moeder van Lucas. Een eigenwijs monster van 19 maanden, maar wel heel lief!
Lastig hoor dat vocht vasthouden, nog ff en dan ben je ervan af.

Groetjes Miriam

Hallo,

Ik ben Marty. Moeder van een zoon van 5 en een dochter van 4. Ik hield veel vocht vast met mijn zoon. Blijf denken, nog heel even en dan heb ik zo’n heel lief klein meiske in mijn armen.
En natuurlijk wil ik graag horen hoe het verder gaat.
Veel sterkte.

Ik beloof iedereen op de hoogte te houden!
Had vanavond oefenweeen, wist niet dat die zo pijnlijk konden zijn.
Kan iemand mij vertellen of er erg veel verschil zit tussen de pijn van een echte wee of van een oefenwee?
Hoop het niet, ik vond dit al pijnlijk genoeg!
Voor de rest wil ik iedereen bedanken voor de leuke reacties! Vind ik erg leuk.
Hopelijk kunnen er blijvende contacten uit voort komen?!

groetjes
Leonie

Hallo gefeliciteerd nog trouwends… ja de laaste lootjes zijn het zwaarst is gewoon zo en geloof me er komt zelfs een tijd dat je het mist hihi… oei die oefenweeen toch ja die kunnen behoorlijk zijn maar “echte” weeen zijn anders het lijkt behoorlijk op elkaar maar toch zijn ze anders, je voelt echt wanneer de “echte” zijn begonnen. oefenweeen zijn er voor om de baarmoeder klaar te maken zeg maar, zelfs van oefenweeen kun je een beetje ontsluiting krijgen, dus een teken dat het niet zo erg lang meer zal duren alleen tja kan dat zelfs weken zijn sorry… ik wens je al vast veel succes en probeer toch nog ff te genieten want ohhh het is zo bijzonder…

Groetjes Tries mama van Jordy (17 maanden) en Roy (4 weken)

Dank je wel Tries! Ja sorry ik kom misschien een beetje dom over met bepaalde dingen maar voor mij is dan ook nog alles nieuw he
Gelukkig was mijn mannetje zo lief om mij een heerlijke rugmassage te geven en daar namen gek genoeg de weeen door af! Helaas was dit een zwangerschap waar ik weinig van heb genoten, veel klachten gehad. Nog steeds trouwens. Maar ik ben al lang blij dat ik zwanger ben want ik werd eerst door een gynaecoloog onvruchtbaar bevonden. Toen ik alles van me afgezet had werd ik zwanger en kwam ik er pas met 13 weken achter. Ze dachten namelijk dat ik last van maag/darmklachten had! Maar ik ben benieuwd naar al jullie ervaringen en hoop dat ik zulke aardige vrouwen als jullie vaker mag lastig vallen met eventuele vragen.

Groetjes
Leonie

Ik moes veel drinken, toen ik veel vocht had, bij mijn oudste. Zij is ook in een hittegolfje geboren, dus tja, houd je wat sneller vocht vast. Trouwens Lucas is ook in hitte geboren en ik en mijn man Marcel ook. Wat een toeval weer. Sofie en Jordy waren ook in de hitte geboren toch? Hadden jullie toen geen vochtproblemen? Mijn vingers deden echt pijn. Maar ach, het gaat over. En tjee, wat een kado is dat dan!! Zwangerschap en kind altijd natuurlijk, maar zeker als je dacht dat je onvruchtbaar was! Dit kind heeft zeker weten gedacht: bij hun wil ik zijn! Enne…ja er is verschil in weeën. Kan het je niet uitleggen, maar het is echt zo… Ach joh, er zijn miljarden mensen geboren en als ik het kan, kan jij het ook! Heus, ik ben een pieperd hoor, maar bevallen heb ik ook gedaan hahaha.

Nou ik ga weer ff verder, enne…Kim en Tries, ik heb de Donald Duck lijn weer gebeld hoor!!! Wie weet…

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

hallo dames,

mijn naam is sandy, ben 23 jaar en 17 weken zwanger van mijn 2e kind.
ik heb al een dochtertje die in december 2 zal worden.
mijn zwangerschap verloopt tot nu zonder problemen.
ik zou het leuk vinden om met jullie alle verhalen te delen.
hoop dat ik wat hoor.

leonie: het duurt lang voordat ik je een email stuur maar het lukt niet om naar jou email adres te sturen heel vaag heb het ik weet niet hoe vaak geprobeert zal we ff uitzoeken wat het is sorry daar voor.

mijn uitgerekende datum is 05-04-`03 groetjes sandy

Hallo allemaal!

Ik wil even laten weten dat ik er nog steeds ben. Het gaat goed met mij ondanks de vele zuurbranden (moet er ongeveer van over mijn nek!) Hoe is het met jullie allemaal??
Nog 6 weekjes en dan is hoop ik mijn kleine meid geboren!!!

Groetjes
Leonie