Hoi Moeders


#1

Hoi moeders,
Ik kom me even voorstellen, Mijn naam is Kirsten en ik ben nu net 19 jaar geworden. Ik heb een zoontje van 7 maanden. Ik was 17 toen ik erachter kwam dat ik zwanger was.Ik woon in Nieuwegein. Mijn zoontje heet Jean-Cristepher en is echt een schatje die van veel aandacht houdt. Ik woon half in bij mijn vriend en zijn ouders en half thuis nog. Ik ga eind januari als alles goed gaat beginnen mey de opleiding verzorgende


#2

Hey Kirsten,

Welkom hier!
En super dat je binnenkort gaat starten met je opleiding tot verzorgende, toch wel belangrijk je opleiding af te ronden ondanks dat je mama bent geworden!
Wat een leuke profiel foto, een mooi ventje.
Ik ben Carolien, mama van Jasper die inmiddels alweer ruim anderhalf is.
Mijn ventje houdt ook enorm van aandacht, kan hem niet gek genoeg zijn!
Zelf werk ik als verpleegkundige en we wonen in Drenthe.

Veel plezier hier op ikkeben,
Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers


#3

Hi ik ben Michèle, mamma van Morgan van 2 jaar. Goed van je dat je je opleiding gaat starten. Enne aandacht blijven ze van houden hoor, morgan zingt en danst er tegenwoordig voor

Groetjes,

Michèle


#4

Welkom!!

Ik ben Anne, 21 jaar en moeder van Seth van net 2 jaar.
Wij wonen met Seth zijn papa in Rotterdam.

Zelf studeer ik ook fulltime, Voeding en Dietetiek in Den Haag.
Goed van je dat je weer gaat studeren!

Liefs, Anne

Lilypie Third Birthday tickers


#5

Welkom hier!
Ik ben Hanna (24) en samen met mijn vriend Stefan (26) trotse ouders van Sylvie van bijna 10 maandjes.
Echt goed van je inderdaad dat je gaat studeren. Veel succes ermee!
En veel plezier hier

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie


#6

Welkom!
Heb respect voor je! Super dat je voor je zoon hebt gekozen!
Succes met je opleiding en helemaal goed dat je dit doet, maar als een kind op je ‘pad’ komt en je dit zo weet te doen…nogmaals respect dat je alles nu ook nog ‘even’ weer oppakt!

Groetjes Agnes en Micha

AgnesReinds-Bosch


#7

Hey Kirsten,

Welkom hier op het forum. Ik moet zeggen, dat ik enorm veel bewondering voor je heb. Met hoe je het allemaal doet.
Ik vind het echt super knap van je!
Alvast heel erg veel succes met de studie! En uh… je laat het wel weten hé als je bent geslaagd!?..

Ik ben Chantal 22jr en samen met mijn vriend Daan 28jr, zijn wij sinds 16-07-2010 de trotse ouders van onze dochter genaamd Kendra.

Lfs, mamavankendra


#8

Welkom op ikkeben!

Ik ben Marloes, 25 jaar en werkzaam als verpleegkundige. Samen met mijn man ( 31 jaar) heb ik een zoon van 18 maanden, Luka, We zijn nu bijna 32 weken zwanger van onze tweede, een dochter.

Heel goed van je dat je een opleiding gaat doen, is toch ook belangrijk. En wel leuk zo jong mama, of niet?

Veel plezier hier!



#9

welkom kirsten

ik ben 28 moeder van drie jongens, 10,7 en 3

veel plezier op de site

before you judge me, try hard to love me