Hoi ik ben Savannah 4 maandjes oud en ben geboren op 21-9-2005, mijn mama heet veronique(24)daarmee sta ik op de foto,mijn papa heet Martijn(25) en ik woon in Rotterdam.
Ik ben dol op aandacht en lig helemaal in een deuk als ik andere mensen zie lachen
Als jullie meer willen weten over mij of mijn papa of mama lees dan de lange beschrijving
Hoi zoals jullie dus al gelezen hadden ben ik Savannah en ben ik 4 maandjes oud.
Ik ben gek op aandacht en als ik andere mensen zie lachen ga ik sontaan mee liggen schateren.
Ik ben er nu net achter dat de geluiden die uit mijn mond komen ikzelf kan maken dus ben nu druk aan het oefenen met gillen,brabbelen,lachen en als ik verdrietig of boos ben natuurlijk huilen
Mijn papa heet Martijn en mijn mama heet Veronique.
Ik woon samen met papa,mama en een heeeele grote hond
in Rotterdam maar over een paar maandjes gaan we in een groter huis wonen want het huis waar we nu wonen word te klein voor ons 4tjes
Nou willen jullie meer fotos zien van mij het hondje of van papa en mama dan moet je ff binnen hetzelfde artikel zoeken vind je ze direct en willen jullie kletsen met mama of papa(papa zit niet vaak achter de comp) dan kunnen jullie ook een mailtje sturen
dikke xx van Savannah