Hoi ik ben regina

hoi hoi, Ik ben regina ben 23 en heb een dochtertje selena van anderhalf. Ik ben een gescheiden moeder maar heb sinds kort een nieuwe vriend waar selena gelukkig ook geweldig mee kan. Verder hebben we nog een hondje (cindy een hele kleine chihuahua) die selena zelf uit kan laten

welkom regina

ben bianca getrouwd met hans en samen hebben we 3 kindjes helaas 1 engeltje kevin* en 2 bengels dylan van 8 en kaitlyn 4

Bianca,Dylan & Kaitlyn

welkom hier
Ik ben Heleen(32) getrouwd met Ed(36)
En mama van een zoontje die Robin heet(20 maanden)
En over een paar weekjes mogen wij onze tweede verwelkomen
Heel veel plezier hier

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Hoi Regina,

Ikke ben Astrid ( 31j) woon ruim 13 jaar samen met Daan (36j) en samen hebben we een super dochter, Evianne van 2,5 jaar en een super zoon, Jessin van 3 maanden. Wij hebben 2 honden, 3 katten, een aquarium en 2 konijnen.

Hoi Regina,

Grappig, in je profiel staat dat je 24 bent
Ik ben Bianca, 30 jaar en ik woon samen met mijn vriend Peter en ons zoontje Stephan.
Ik ben zwanger van ons dochtertje Kaya.

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Hallo Regina,

ik ben jolanda en 6 jaar getrouwd met Dennis. Wij hebben 2 kinderen: Lisa & Cas.
Ook hebben wij 2 katten; Billy en LouLou.
Heel veel plezier hier.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Hoi, ik ben Mim (das kort voor Miriam) ben 34, getrouwd met Cas (36) en samen hebben we een zoon, Lucas (4).
Veel plezier hier!

Groetjes Mim

Welkom Regina,
Ik ben CCM, 33 jaar oud (net jarig geweest en schrijf soms nog wel eens per ongeluk 32 op), moeder van twee jochies van 4,5 en 2,5 en een meissie van bijna 8 weken.

Hey,

Ik ben Kim 23 jaar en mama van een engeltje Tibo* en Jonas (2)
Welkom hier

Kim,fiere mama van Tibo*(°+10.12.2001) & Jonas (°09.08.2003)