Hoi iedereen

Ik wil me even voorstellen…

Ik ben Nanna, moeder van twee heerlijke kids… Emma die bijna 5 jaar is en Oliver van 3 jaar. Ik ben deens en woon nu ook weer in Denemarken maar heb van 1996 tot 2002 in Nederland in Aalsmeer gewoont samen met mijn ouders, mijn zusje en mijn brortje… Ik heb ook de vader van de kinderen leren kennen in Nederland, maar wij zijn niet meer samen, maar de kids gaan elke om de twee maanden naar Nederland om hem te bezoeken. Ik ga ook regelmatig naar NL om mijn ouders te bezoeken en de kinderen worden twee-talig opgevoed.
Ik woon samen met de man van mijn leven en werk als technis assistente op een bedrijf waar we stalen trappen en andere dingen in staal maakt.

Nou dat was een beetje rond mij en mijn gezin, en ik verheug mig op vele leuke uren hier op deze site.

Veel knuffels Nanna.

Knuffels Nanna.

welkom hier,

ben bianca getrouwd met hans en samen de trotse ouders van kevin* dylan van 9 en kaitlyn van 5

leuk denemarken daar is een klas genootje van mijn dochtertje heen verhuisd
ivm werk van hun vader

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

welkom hier
Ik ben ietsia en woon samen met mijn partner en we hebben een dochtertje. zij heet Manou en is 9 maanden oud.
Veel plezier liefs ietsia

Hallo,

ik ben Jolanda, getrouwd met Dennis en wij hebben 2 kinderen; Lisa & Cas.

Veel plezier op Ikkeben.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

Hallo Nanna

Ik heet Bianca ben 32 jaar woon samen met Rick
En we hebben samen een zoontje Jeremy van 2 jaar.
welkom hier

Groetjes van Bianca mama van Jeremy

Hoi Nanna,

Ik ben Miranda, ben 31 jaar en woon samen met Bert.
Samen hebben we een dochtertje die 7 augustus 1 jaar
is geworden.

Welkom hier op ikkeben

Hoi hoi

Ik ben Pierine ben getrouwd met fred en heb twee heerlijke meiden Rilana van bijna vier en een half en Fleur van 7 maanden.Welkom hier.

Groetjes van ons

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker
Lilypie 5th Birthday PicLilypie 5th Birthday Ticker