Hoi hoi

hoi hoi 

mijn naam is kelly  18 jaar oud

ik ben 09-2007 uitgeteld en heel nieuwschierig naar wat het wordt

ik ben al een beetje mama (stiefmama) van 2j oude jamy

dus als ik nu nog een kereltje krijg zit ik tussen 3 ventjes en dat lijkt me wel echt leuk

een leuke foto van ons vind je ook op papa;s hoekje papa van jamy..

hoi kelly

ik ben een moeder van een kind van 3jaar en ben ook stiefmoeder van 2 kinderen het sprook me zo aan dacht laat ik eens een mailtje trug sturen

zelf ben ik 24 en me man 37 wij hebben ook leeftijds verschil maar mij vraag is hoe is het in jou gezin hoe ervaar jij het want je bent ook stiefmoeder en jong zelf nog

groetjes loes

ten eerste badankt voor je belangstelling

ik was in het begin ook wel verward ja en zoveel zie ik me stiefzoontje niet (tot mijn spijt wel hoor) hij woont bij z'n mama en in t weekend is ie bij ons heeft wel een eigen slaapkamer en strax dan een broertje of zusje haha

ik vind het eigenlijk wel heel erg leuk nu ik ben kapster van beroep en door mijn zwangerschap mag ik mijn beroep niet uit oefenen maar deste meer tijd voor de kleintjes haha mijn vriend van idd 22 werkt wel gewoon en hij is een superpapa dus dalijk zeker ook voor ons kleintje dat weet ik gewoon

en ja ik ben nog jong maar het kleintje zit er nu eenmaal en dus zal ik er zeker weten voor op komen!! het lijkt me wel een beetje eng hoor ik bedoel mijn eerste kleintje en dan zelf opvoede enz weet niet of ik t goed zal doen maar ik ga t zeker proberen hoop je hiermee voldoende info (haha) te hebbe gegeven als je nog wat wil weten dan zou ik zegge vraag gerust..!

liefs kelly en fam...

p.s. hoe was jou bevalling vond je het eng was dat ook jou eerste kleintje dan?

gr