Hoi hoi

Ik ben Miranda (25) en woon samen met mijn vriend Jaap (24), ik heb al een zoontje uit een vorige relatie Evert (5) en we zijn nu 32 weken zwanger (28-07-2006) datum is vastgesteld met ruim 16 weken zwangerschap dus tis maar een gis datum… omdat ze het nu nie meer exact kunnuh narekenen, ik kwam namelijk ook pas met 16 weken achter dta we zwanger waren… We wonuh in Putten (gld)…

Mijn vriend is vrachtwagenchauffeur en is meestal gemiddeld zo’n 3 nachten per week van huis… ik ben zelf ook vrachtwagenchauffeusse alleen momenteel ff nie meer vanwege de zwangerschap ben ik er ff meegestopt]

hoi miranda

ik ben ingrid ben 36 jaar en ben getrouwd met henk en samen hebben we een zoon marco hij is nu 5 jaar(18-3-2001)
ik werk bij centerparcs en bevalt nog goed

Hoi Miranda,

Welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik ben Bianca, 31 jaar en woon samen met mijn vriend en onze twee kids

Je banner klopt trouwens niet met je verhaal
Ik heb zelf trouwens behoorlijk wat echo’s gehad, maar ze kunnen je baby toch helemaal opmeten?
Bij mij konden ze op die manier ook het gewicht etc. “meten” en dus ook de duur van de zwangerschap.
Nou ja, kids worden meestal toch niet op een uitgerekende datum geboren

Veel plezier hier!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

welkom hier
heel dikke proficiat met jullie buikbabytje he
ik ben Ilse, bijna 31, een jaar getrouw met Marc, en we hebben samen een deugniet van bijna 3, tibo !

Ilse,
Fiere mama van deze hartedief !

Hoi Miranda

Welkom hier. Ik ben Maaike 29 en woon samen met Arno. Wij hebben 2 kindjes Nicky en Bob.
Veel plezier hier.

Toen ik zwanger was van Bob, ook naar de verloskundige voor de eerste keer en ik dacht dat ik net 12 weken was, was ik al 16 weken heen. Vond het wel best hoor in een paar minuten 4 weken verder.

Groetjes Maaike

Lilypie 1st Birthday Ticker" border=0>" border=0>

Lilypie 4th Birthday Ticker[/img][/img]

hoi hoi

thnxx voor die berichties
als het goed is staat mijn banner nu wel goed hahaha …

hoi hoi Ingrid jou ken ik wel volgens mij van babyinfo ik zat daar eerder altijd onder de naam demi hihi…

@bianca/bieb… Ik weet dat ze het exacter kunnuh vaststellen dmv echo’s maar bij ons de vk vind dat nie nodig (zijn nog een beetje van de oude stempel zeg maar), Bij Evert heb ik ook meerdere echo’s gehad dus weet ut maar toen woonde ik in een andere gemeente dus ook andere vk waar ze wel heel anders met dit soort dingen omgaan … maar goed we doen er niks aan… heb een pretecho laten maken en daar liepen we dus ruim 5 dagen voor op schema…

groetjes miranda

hoi

ja dat klopt daar ben ik ook geweest
gaat het goed met jou
hier op het moment wel ook met marco

Hoi!

En welkom op de site.
Ik ben Marianne 23 getrouwd met Niels 22
en wij hebben een zoontje genaamd Ruben van 11 maanden oud.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Hoi,

ik ben Jolanda, getrouwd met Dennis en wij hebben 2 kinderen; Lisa & Cas.
Ik werk 3 dagen in de week in een huisartsenpraktijk als praktijkondersteuner en ik pas elke maandag op Sem, dat is het zoontje van vrienden van ons.

Veel plezier hier op ikkeben.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

hoi

Ik ben katinka woon samen met gerard
samen hebben een zoontje van 1 jaar.

groetjes katinka

Hoi!

Gefeliteerd met je buik!

Ikkeben Yvonne, 35 jaar, getrouwd met Brandon en trotse ‘Mummy’ van Izzy (5) en Ethan (2.5). Wij wonen in Genève ivm het werk van mijn man.

Welkom hier en veel plezier!

Groetjes van Yvonne,
‘Mummy’ van Izzy en Ethan

Lilypie 5th Birthday Ticker" border=0>

Lilypie 3rd Birthday Ticker" border=0>