hallo mammas
ik ben tamara net mama geworden van jamie die nu 6 weekjes is.
zag deze site echt onwijs leuk om ervaringen te delen en te lezen
groetjes
hallo mammas
ik ben tamara net mama geworden van jamie die nu 6 weekjes is.
zag deze site echt onwijs leuk om ervaringen te delen en te lezen
groetjes
welkom, en alsnog gefeliciteerd met je zoontje. Heel veel plezier hier op ikkeben.
Liefs en dikke kus brenda en charissa
welkom …
Ja is een super site… niks geen verplichten of onkosten … alleen een avond vol tips en verslaving als je op ikkeben zit …
Dus bij twijfel staan wij voor je gereed , hopelijk kunnen wij jouw helpen en jij ons.
Is dit je eerste kindje? wat verandert er dan veel in je leven hé! 24 uur per dag ben je met de kleine bezig…!

Hoi
Ja is mijn eerste.
Er veranderd inderdaad veel pfffffff
Had ik niet verwacht,niemand verteld je dat de eerste weken zo zwaar zijn pfff wil niet zeuren hou superveel van hem maar soms heb ik het even niet meer hoor.
ik snap nog helemaal niks van hem.
Je hoort dat babys veel slapen nou Jamie slaapt alleen in mijn armen leg ik hem terug slaapt hij 5 min en word hij weer wakker en zo gaat het dag en nacht ik word er best onzeker van wat doe ik toch fout denk ik steeds!
ik vind het ook zo moeilijk om hem te laten huilen ik weet het mag een 15 maar ik red net 5 min!
Ja echt lekkere site om adviesen te vragen want ik vind mama zijn best moeilijk wil het zo goed doen.
ach meid… niks nieuws… die onzekerheid etc etc. Probeer zelf je ritme en schema hierin te vinden… en geef het de tijd. Koop het oei ik groei boek (haha zal de dames op het forum eens een keer voor zijn) waar heel veel nuttige info in staat over de sprongetjes in het leven van een baby tot 1.5 jaar (meen ik)… en bestorm ons maar met vragen…
die roze wolk waar ze het altijd over hebben is niet altijd rose hoor

Welkom op ikkeben
Heel veel plezier hier
En ja ze zeggen vaak dat het eerste jaar het zwaarst is en zo heb ik het ook ervaren hoor
Steeds de sprongentjes tandjes ander eten ga zo nog maar ff door
Maar wel leuk
Haha inderdaad pff staat me dus nog veel te wachten!
Nou mijn vriend heeft al 3 kids dit is zijn vierde jaaaaa
een tweeling van vier (meiden)en een jongen van 7 , jongen(donavan)woont bij ons en lindsey en amber bij hun moeder.(ja sommige moeders kunnen 1 kind weggdoen)
Ik zeg nu steeds ik weet waarom ik er 3 kado heb gehad ik kan dit maar 1 keer aan en wou altijd wel een groot gezin dus…
de tweeling waren 1 toen ze in mijn leven kwamen en dat was inderdaad gewelidig!
lopen , lachen, praten
Dus ben wel wat gewend hoor maar babys vind ik echt moeilijk niet dat ik niet super veel van hem hou maar is gewoon moeilijk