Hoi,
Nou even een rot periode achter de rug.
Het begon met wat leek een griep maar ik bleek zwanger te zijn. Echter het was en zat niet goed dus een miskraam gehad. Toen echt de griep gekregen en alsof dat nog niet genoeg was werd onze dochter in het zkh opgenomen omdat ze maar bleef spugen nav een buikgriep. En daar viel ze zoveel van af en kon ze niets binnenhouden dat ze haar een vocht infuus en allerlei andere medicijnen, ook hebben ze haar vier dagen aan de sonde gelegd om het gewicht in orde te houden, hebben gegeven om het te stoppen en haar niet nog zieker te laten worden. maar omdat het het norovirus was heeft ze vijf dagen in karantene gelegen.
Het gewicht is natuurlijk al een hele tijd een probleem geweest en het ging nu weer zo snel dat we even bang waren. Maar het heeft zichzelf hersteld zoals dat vaak na een griep gebeurt.
we zij er nu hopelijk overheen. Alleen zijn we nog erg moe en moeten we het rustig aan doen. Ik mag de eerte twee komende weken niet werken en onze dochter moet tot na de pasen thuisblijven. Het is te doen echter de muren komen soms wel erg op mij af.
groetjes
lon106