Hoi daar zijn we weer

Hoi,

Nou even een rot periode achter de rug.
Het begon met wat leek een griep maar ik bleek zwanger te zijn. Echter het was en zat niet goed dus een miskraam gehad. Toen echt de griep gekregen en alsof dat nog niet genoeg was werd onze dochter in het zkh opgenomen omdat ze maar bleef spugen nav een buikgriep. En daar viel ze zoveel van af en kon ze niets binnenhouden dat ze haar een vocht infuus en allerlei andere medicijnen, ook hebben ze haar vier dagen aan de sonde gelegd om het gewicht in orde te houden, hebben gegeven om het te stoppen en haar niet nog zieker te laten worden. maar omdat het het norovirus was heeft ze vijf dagen in karantene gelegen.
Het gewicht is natuurlijk al een hele tijd een probleem geweest en het ging nu weer zo snel dat we even bang waren. Maar het heeft zichzelf hersteld zoals dat vaak na een griep gebeurt.

we zij er nu hopelijk overheen. Alleen zijn we nog erg moe en moeten we het rustig aan doen. Ik mag de eerte twee komende weken niet werken en onze dochter moet tot na de pasen thuisblijven. Het is te doen echter de muren komen soms wel erg op mij af.

groetjes

lon106

Verdikkie!! Wat een naar bericht, maar ik hoop dat jullie nu weer op de goede weg zijn!

Welkom terug hier!

Oh meissie, wat een ellende! Het blijft jullie achtervolgen hè, al die gezondheidsklachten. En wat verdrietig die miskraam. Alle liefs en sterkte voor jullie.

Groetekes, Sje

Hé meid, wat een nare periode.
sterkte, en welkom terug

Groetjes Marianne mama van Ruben

Ach wat vervelend allemaal joh. Sterkte en succes.

Groetjes,

Michèle

jee meis wat een toestand .wens jullie alle beterschap .en doe het rustig aan .
het is niet niks allemaal .heel veel sterkte toegewenst

groetjes marielle mama van tanja

wat een ellende allemaal !
alle beterschap gewenst!

groetjes Gytha

Jeetje het houdt ook niet op bij jullie zeg.

Echt heel rot voor jullie. Veel beterschap en sterkte hoor

Bianca

Lilypie 6 - 18 Ticker

Lilypie 6 - 18 Ticker

Beterschap en veel sterkte.

Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob

Lilypie Derde Ticker" border=0>

Hoi,

Tja ik begin onderhand te bedenken heb ik niet per ongeluk een spiegel laten vallen of zout of zo. Ik geloof dat we zeven jaar ongeluk hebben ofzo. Of dat we niet gezond leven nou 1 ding heb ik geleerd ik leefde al gezond maar ga er na vorig jaar nog bewuster mee om maar het mag schijnbaar nu eenmaal niet baten.
Maar goed ik hou de moet erin ook al is het moeilijk soms.

De kinderarts zegt ook dat we er niets aan konden doen ze heeft gewoon pech gehad ze is erg bevattelijk voor het norovirus en andere vormen van virussen in de maag en darm. Wel hopen we met zijn allen dat nu ze weer helemaal leeg en schoon was ` zeg maar’ ze een goede start weer maakt en dat we verder kunnen gaan met afbouwen van bepaalde medicijnen.

groetjes,

lon106