Hoi Allen


#1

Hoi, ik ben Esther, 35 jaar, getrouwd, woon in prov. Gronignen en trotse mama van Johann. Johann is geboren op 17 augustus 2010 in Groningen. Ik houd me in het dagelijks leven bezig met Johann, het werk in huis en ben zeer druk met een grote moestuin met kas.

Johann is in de 37ste zwangerschapsweek geboren met een keizersnee, dit omdat ik een te hoge bloeddruk had en het inleiden niet naar zijn zin ging. Het is nu een gezonde jongen van 63 cm en 6,1 kg.

Gewijzigd door - kreude op 11 Jan 2011 13:04:16


#2

Welkom! Ik ben de moeder van Erik, hij is tweeënhalf jaar. We wonen in Drenthe met z’n papa en ik werk 3 dagen per week buitenshuis. Veel plezier hier!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers


#3

Welkom hier! Ik ben Hanna (24) en samen met Stefan (26) trotse ouders van Sylvie (9 maand). We wonen in Haulerwijk, Stefan werkt fulltime bij UPC en ik ben thuismama. Heel veel plezier hier!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie


#4

Welkom, volgens mij ben je onze 3e Esther!

Ik heb een dochtertje van 2,5 en verwacht in februari de tweede. Wij wonen met zn drieen in het westland.

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Third Birthday tickers


#5

Welkom op ikkeben.

Ik ben Sandra, 30 jaar en getrouwd. We hebben een zoontje Tim van 2,5 jaar en in maart verwachten we de 2e. Ik werk 24 uur per week bij een detacheringbureau. Waarvan 2 dagen op kantoor en 1 dag vanuit huis.

Groetjes,
Sandra


#6

Welkom,

Ik ben Anne, 21 jaar en moeder van Seth van net 2 jaar.
Wij wonen met z’n drieën in Rotterdam.
Zelf ben ik fulltime student voeding en dietetiek.

Liefs, Anne

[img]http://lb3f.lilypie.com/fIPep1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” />


#7

Welkom, leuk dat je mee komt kletsen!

Ik ben Carolien, moeder van Jasper. inmiddels alweer anderhalf en een heel ventje, wat gaat de tijd toch snel! Ik ben verpleegkundige en werk in de psychiatrie. We wonen in Drenthe.

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers