Hoi allemaal


#1

Ik ben Miranda en kwam hier vroeger elke dag lezen naar alle ervaringen van andere moeders. Een aantal leerde ik wat beter kennen en kreeg zelfs mooie cadeautjes thuisgestuurd van ikkeben leden toen mijn dochtertjes geboren werden ( ik heb ze nog ) tot ik ineens wegbleef omdat andere zaken mijn energie opslokten… vergeten ben ik jullie nooit. Graag wil ik me opnieuw voorstellen, en weer graag meedenken, meepraten met iedereen die hier ook graag komt. Groetjes van Miranda en ik hoop op positieve reacties



#2

Hoi Miranda,

Welkom thuis! Fijn je hier weer te zien.
Ik heb nog een spiegeltje voor Amy gemaakt toch? Met al die dieren?

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 18 Aug 2013 11:17:19


#3

jaaaaaaaaa Sje, van het geboortekaartje die gaat pas de deur uit als ze op zichzelf gaat wonen ! hihi



#4

Dank je wel voor je lieve woorden ( welkom thuis ) het was even afwachten of ik nog wel geaccepteerd zou worden nadat ik zo abrupt was weggebleven…



#5

Als je hier nou scheldend en stampvoetend weggegaan was, was het een ander verhaal, maar je bent hier toch niet met een hoop bombarie weggebleven?
Dan is een gewone open-armen-ontvangst toch niet meer dan normaal?

Je privéleven gaat nog altijd voor je digitale leven, dus als je privéleven al je aandacht nodig heeft, dan moet je daarvoor kiezen. Het forum wacht wel.

Groetekes, Sje


#6

amen…

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!




“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#7

dank jullie wel

Eigenlijk kwam ik ook weer eens terug omdat … omdat… IK WÉÉR BABYKRIEBELS HEB !!! Zo dat is eruit hihi



#8

Ik kan aan niets anders meer denken, mijn babywens is niet meer te onderdrukken… wie weet mogen we het nog eens éénmaal meemaken ?

Ik ben morgen 1 dag overtijd en wil overmorgen testen. Ik hoop het zo !!!



#9

Oh wat spannend! Je weet waar je t.z.t. het geboortekaartje heen moet sturen he?!

Groetekes, Sje


#10

Hihi


#11

20 juli was de eerste dag van mijn laatste menst. vandaag zijn we 30 dagen verder en nog niets… ik vind het weer even spannend als bij mijn eerste keer dat ik zwanger wilde worden



#12

Hou ons op de hoogte he?!

Groetekes, Sje


#13

Ja doe ik Leuk dat je meeleeft
Morgenochtend ga ik testen ( heb gelezen dat het beste testmoment s’ morgens is


#14

Klopt, in ochtendurine zit een hogere concentratie zwangerschapshormoon dan in de urine tijdens de rest van de dag.

Groetekes, Sje


#15

Dit is geen goede start die ik maak… ga gelijk al helemaal off-topic… sorry … maar Sje omdat ik nu effe niet weet waar ik het vervolg neer kan zetten schrijf ik het toch maar hier… ik kon gisteravond niet meer wachten en heb tóch getest. Maar de test gaan aan dat ik niet zwanger ben.

Tóch ben ik ondanks twee dagen menstr. krampen het niet geworden en blijf ik ervan overtuigd dat ik wél zwanger ben dus je begrijpt, ik zit mezelf helemaal gek te maken en dat moet ik niet doen. Ik ga vandaag gewoon een leuke dag maken met de kids en morgenochtend wederom testen

Hihi eigenlijk ben jij op mijn partner na de enige waarmee ik eindelijk heb kunnen kletsen over mijn grote kinderwens Net zoals vijf jaar geleden ben je nog steeds dezelfde : iemand bij wie je altijd terecht kunt met vraagjes, tips en steun !!! Leuk dat je er nog steeds bent Sje


#16
quote:
Net zoals vijf jaar geleden ben je nog steeds dezelfde : iemand bij wie je altijd terecht kunt met vraagjes, tips en steun !!! Leuk dat je er nog steeds bent Sje

Lief!
En gezellig dat jij weer terug bent.

Jammer dat de test negatief was. Hoeft inderdaad niet te betekenen dat je niet zwanger bent. “Gewoon” even geduld opbrengen en morgen nog eens testen. En anders voor de zekerheid overleg met de huisarts hoe nu verder.

Het kan zijn dat je weinig zwangerschapshormoon aanmaakt en dat daarom de test niet reageert.

Andere optie kan zijn dat je een menstruatie aan het overslaan bent. Dat heb ik ook eens gehad! Slopend! Vanaf de allereerste menstruatie in mijn puberteit regelmatig en rond mijn 30e gewoon een volledige menstruatie overslaan! Onwerkelijk, maar blijkbaar wel mogelijk.

Uiteindelijk gewoon weer met de normale regelmaat ongesteld geworden. Ik ben nog nooit zo blij geweest met een menstruatie, terwijl ik eigenlijk zwanger wilde worden.

Groetekes, Sje


#17

Oh dus dat kan óók nog ?

Het gekke is dat ik bij vlagen misselijk ben en mijn koffie smaakt niet meer 's ochtends. Maar ja, dat kan ook psychisch zijn. Ja Sje, ik kan me voorstellen dat je dan even schrikt als het helemaal overslaat. Ik heb ook weleens gehoord dat als je iets heel graag wil je lichaam daar ook op kan reageren met veranderingen… Eigenlijk is dit met een dertig dagen cyclus de eerste dag overtijd.

Ik vind het jammer dat je niet op facebook zit, daar kunnen we elkaars kindjes zien, hoe groot ze al geworden zijn


#18

Ik ben volgens mij nog de enige in Nederland die niet op facebook zit. Haha!

Groetekes, Sje


#19

En facebook ik júist zo leuk !!!


#20

Hoi Miranda,
Nog nooit zoveel info gelezen in een voorsteltopic…haha, je zit meteen weer vol in ikkeben! Ik ben pas in 2009 ingestoken, dus ken je niet van ‘vroeger’ maar altijd leuk als er (weer) mensen komen meekletsen!
In 2009 is mn zoontje geboren en heb ik ikkeben ontdekt, zeer verslavend…maar ook aan deze kant zijn er wel periodes dat ik wat minder actief ben op het forum. Prive kan inderdaad behoorlijk wat tijd opslokken en dan moet de pc maar even wachten…
Inmiddels ook een dochtertje, en aan deze kant even geen babykriebels…maar wie weet kan je dat dus ineens bevliegen als de kinderen iets ouder zijn.
Spannend hoor! Zo’n eerste test hoeft idd nog niet zoveel te betekenen, bij mn zoontje heb ik wel 3 keer getest voor er eindelijk eens een heeeeeel licht streepje zichtbaar werd. Ben heel benieuwd, zal voor je duimen!

Groetjes Carolien.

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers