Hoi allemaal


#1

hoi allemaal ik zal me maar even voorstellen

ik ben bianca ik ben hier terechtgekomen via google was opzoek naar wat antwoorden mischien dat ik die heir vind hihi

ik ben 30 jaar ben mama van damian van bijna 9jaar aidan van net 4jaar en caelan van bijna 3 jaar
ik ben gescheiden van de papa van mijn kids en woon nu alleen met mijn kids en heb sinds kort wel weer een nieuwe relatie met een hele leuke man die 5 jaar lang mijn beste vriend was en na de scheiding is de vonk overgesprongen.


#2

Welkom,
Ik ben Juna, 27 jaar jong , Mijn dochtertje is Jada alweer even 2,5 jaar oud. Wij wonen in Malawi Afrika omdat Jada’s papa daar vandaan komt, oohh ja en ik werk full time als verpleegkundig adviseur/case manager.
Groetjes


#3

Welkom! Ik heb 1 zoontje, Erik genaamd. Hij is 2 jaar en we wonen met ons drietjes in Drenthe. Hopelijk vind je hier de antwoorden die je zoekt!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers


#4

hallo mama van 3 heren, ik ben mama van 3 jongens haha in ong dezelfde leeftijden als jou kids, 9, 7, en net 3 zelf ben ik bijna 30 (nou ja ben 27 dus duurt nog een beetje) en ben al ruim 11 jaar samen met de papa van mijn kids waaronder al 8 jaar gehuwd.

veel plezier op de site

before you judge me, try hard to love me


#5

Hoi! Ik ben Ghislaine, 27 jaar, de mama van Joaquin ons zoontje van bijna 1 jaar ben ongehuwd maar 3,5 jaar samen met mijn vriend Sven de papa van Joaquin. Wij wonen met z`n drieetjes in Best (Brabant). Veel plezier hier groetjes!

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers


#6

hallo
mijn naam is laura ik ben 15 jaar oud . nja jullie zullen denken zo jong maar ik ben nu al een trotse moeder al weet ik pas van gisteren dat ik zwanger ben . ik heb een afspraak bij de gynecaloog morgen dus dan weet ik meer en de papa is er ook nog dus ik heb geen problemen . toen ik gisteren een testje had gedaan ging ik het meteen aan mijn moeder laten zien . en al meteen zei ze ’ laura toch wij zullen er altijd voor je zijn !’ toen begon ik te huilen maar niet veel later waren we al aan het bespreken over hoe we het met schooll gingen oplossen en we zijn er uiteindelijk uitgeraakt x x
Groetjes
Laura


#7

Welkom hier mamavan3heren
Ik ben Hanna (bijna 24) en ben samen met Stefan (bijna 26) mama van Sylvie van 7,5 maand.
Ik woon nu 3 jaar samen met Stefan en we zijn bijna 6 jaar bij elkaar.
Wij wonen met ons 3en in het dorpje Haulerwijk

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie


#8

Hoi en welkom,

Ik ben mama van 2 jongens, 1 van 9 en een van 3 maanden.
Werk bij de jeugdzorg, als gastvrouw.
Veel plezier en vraag wat je vragen wil.
Groetjes Kristine