Hoi allemaal


#1

ik ben danielle ik ben 26 jaar. geboren en getogen in nederland.
bijna 2 jaar getrouwd met jurgen. ons zoontje sander levi is 24 november 2009 geboren. op dit moment heb ik helaas nog geen baan ik ben wel driftig op zoek.

Gewijzigd door - juda op 13 Apr 2010 10:09:37


#2

Welkom op ikkeben.

Ik ben Sanddra, 29 jaar en getrouwd met Peter. We hebben een zoontje Tim van ruim 21 maanden en we wonen in Noord Holland. Wat vervelend dat je momenteel zonder werk zit. Ik hoop ook voor je dat je snel wat vind.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker


#3

Hi ik ben Michèle, mamma van Morgan van 19 maanden. Woon samen met Mervin en beesten in de randstad.

Wat voor werk zoek je?

Groetjes,

Michèle


#4

Welkom! Ik ben de moeder van Erik, hij wordt begin juni 2 jaar. We wonen in Drenthe. Hopelijk vind je snel een baan. Wat voor werk wil je gaan doen?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker


#5

op dit moment stel ik me heel flexibel op voor zowel winkelwerk,inpakwerk, licht administratief, verzorging. voor 3 dagen in de week.

Gewijzigd door - juda op 13 Apr 2010 13:19:16


#6

Je zou toch zeggen dat daar wel een en ander in te vinden is toch??? Misschien per regio verschillend.

Groetjes,

Michèle


#7

Welkom!!
Ik ben Anne, bijna 21 jaar en moeder van Seth van 15 maanden.
Wij wonen met z’n drieen in rotterdam.

Ook ik hoop voo je dat je snel wat zult vinden
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers


#8

het is op het moment heel lastig want als er een vacature van iets is moet je zo in zo heel snel reageren. en vaak hebben ze veelste veel sollicitanten omdat er te veel mensen zonder werk zitten. ik heb van 1 werkgever al gehoord dat ie meer dan 100 sollicitante had dan is de kans natuurlijk wel heel klein dat jij het word. ik ben dan ook al vanaf mei vorigjaar op zoek. maarja toen was ik 3 maanden zwanger dus was dat de reden dat ik niet aangenomen werd. vaak zeggen ze ook niet wat de reden is waarom ze je niet aanemen en dat vind ik verschrikkelijk irritand of ze reageren gewoon helemaal niet. je word er ook zo moe van als je steeds maar weer een afwijzing krijgt.