Hoi allemaal!

Ik ben Guess (kan me naam nog even niet bekent maken) ben 22 en ben er Donderdag 15 Oktober achter gekomen dat ik zwanger ben! Ik ben nu 6 weken en 3 dagen zwanger Mag 18 November voor het eerst naar de verloskundige en vind het allemaal erg (positief) spannend Hoop jullie een beetje geinformeerd te hebben

Tot spreeks!

Liefs

Naam niet bekend maken?? Reden toe… Of … is het belletje wat in mijn hoofd rinkelt juist.

Het gebeurd nl regelmatig hier op het forum dat er meiden zijn die beetje aandacht nodig hebben en voor de grap een topic in deze trend openen. Met name in een (herfst)vakantie en op een regenachtige dag. Vandaar dat ik zo reageer. Als dit niet zo is … zou ik zeggen proficiat!

Haha, nee dat is het niet maar ik ken een aantal mensen die waarschijnlijk ook op dit forum zitten en ben nog maar 6 1/2 onderweg dus wil het in m,n vrienden/kennisen kring nog niet echt vertellen Vandaar… Maar ik ben bloedserieus en echt zwanger:D:D Hahaha ben zoooo blij!!

jajaja… je maakt me nieuwschierig … maar snap je dilemma hoor. Zou het zelf ook op deze manier gedaan hebben. Ben alleen wel benieuwd of Kim het dan niet ook niet weet?! Want die ziet toch onder welke mail etc het gedaan wordt. Maar vind je actie wel grappig!! Kan zelf trouwens ook bij jouw gegevens zien waar je vandaan kom en hoe je heet… (of is dit ook dikke duim werk …)

Ik ga mijn vriendenkring al na

Maar des niet te min … van harte proficiat! Hoe voel je jezelf (dan behalve helemaal in de wolken?)… 1e kindje?

Gewijzigd door - mini-boy op 26 Oct 2009 16:20:25

Van harte met je zwangerschap. En welkom hier! Dat ik zwanger was, is alweer een paar jaar geleden…ben sinds ruim 16 maanden de mama van Erik, hij is ons eerste kindje. Veel plezier op het forum en ben benieuwd of ik je ken…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

tja… ik hoop dat je dan bij je profiel niet je echte naam ingevoerd hebt want die staat er voor iedereen open en bloot te lezen…
van harte gefelicteerd met je zwangerschap trouwens

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

welkom en gefeliciteerd!

Liefs liske

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Welkom!!!