Hoi,
Ik wil me graag voorstellen:
Ik ben Sara 22 jaar en heb een dochter van 2,5 jaar, ze heet Indra. We wonen samen met papa in amstelveen.
groetjes,
Hoi,
Ik wil me graag voorstellen:
Ik ben Sara 22 jaar en heb een dochter van 2,5 jaar, ze heet Indra. We wonen samen met papa in amstelveen.
groetjes,
Hoi Sara,
Welkom op dit gezellig forum. Ikke ben Diana (34) getrouwd met Maurice (34) en moeder van Daan 1,9jr oud. En woon in Limbo-land.
Veel plezier op dit forum
Groetjes,
Diana moeder van Daan

Welkom op dit super gezellige form
Ik ben Heleen(32)getrouwd met ed (36)
En mama van een zoontje Die Robin heet(14 maanden)
En in oktober verwachten wij ons tweede prulleke
Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

Hoi Sara,
Ik ben Nikki (32) en ik heb twee dochters (Kika en Puck) en getrouwd met Jan (37). Welkom!
Groeten,
Nikki (bag lady)
mamma van Kika (9 april 2001) en Puck (3 oktober 2003)
Hoi Sara,
Ikke ben Astrid(bijna 31 jaar), woon al haast 13 jaar samen met Daan (35 jaar ) en samen hebben we een super toffe dochter van bijna 2 jaar Evianne. Een broertje of zusje voor dr verwachten we begin juni. Welkom op dit ooooooooo zoooooooooo gezellige forum.
Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003
hoi
ik ben ingrid ben 35 jaar bengetrouwd met henk al bijna 10 jaar en samen hebben we een zoon marco bijna 4 jaar.
groetjes ingrid mama van marco 18-3-2001
Hoi Sara,
Ik ben Mim (das kort voor Miriam) ben 34 jaar en getrouwd met Cas (36).
Samen hebben we een zoon van (bijna) 4, Lucas.
Groetjes Mim
Hoi,
ik ben Jolanda. Ik ben getrouwd met Dennis. Wij hebben 2 kinderen; Lisa (25-08-2002) & en Cas (02-12-2004).
Welkom hier.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).
Hoi,
Welkom hier op deze gezellige site!
Ik ben dus Bianca, 30 jaar en ik woon samen met Peter en ons zoontje Stephan ( www.stephanveenhuizen.peutersite.nl )
Groetjes, mamma van Stephan

Hoi Sara,
Welkom hier!
Ik ben Maike, getrouwd met Nico en moeder van Levi van anderhalf en net zwanger van ons tweede wonder!
Veel plezier hier!
Groetjes,
Maike, mama van Levi (21-08-2003) en prummeltje (18 oktober uitgerekend)