Hoi allemaal

hoi, ik ben lisa, moeder van zorah en nailo. ik vond deze site omdat ik op zoek was naar de beste manier om met berg om te gaan. zorah is 15 jaar oud en nailo is vandaag precies 9 weken. zorah is dolgelukkig met haar verlate broertje
ik woon in amsterdam, heb een relatie met merijn en werk op dit moment niet, maar ik heb veel gedaan, van astrologe zijn tot een restaurant runnen. merijn is bioloog en in de avonduren en weekend webmaster. mijn hobbies zijn hoofdzakelijk films hoewel het daar dus even niet van komt. ik hou van mensen die lekker open zijn en hoewel mijn wereldtje op dit moment even heel klein is, probeer ik zoveel mogelijk te doen naast voor nailo zorgen.
ik zou het ook heel leuk vinden als er via deze site vriendschappen kunnen ontstaan. ik sta er in ieder geval open voor

liefs, lisa

Hoi Amanda, dank je voor de tip van anti berg. ik ga het proberen!
Zowel Zorah als Nailo komt uit het oud persisch. Zorah betekent ochtendstond en Nailo betekent geschenk.

i can resist everything except temptation -Oscar Wilde-

Hoi Lisa,

ik ben monique, 35 jaar oud en moeder van 2 zoontjes. pepijn 4 jaar en tijmen net 1 jaar.
getrouwd met jan en van beroep grafisch ontwerpster op dit moment part time na eerst full time manager te zijn geweest.

ben verslaafd aan lezen maar heb helaas te weining tijd.

Groetjes
Monique

-Om je vleugels uit te kunnen slaan, heb je een nest nodig.-

Hoi Amanda,

klopt mijn vader was (hij is in de vut) typograaf en later manager van de afdeling vormvervaardiging bij een drukkerij.

Via mijn vader ben ik na mijn atheneum daar als corrector binnen gekomen en toen hij in de vut ging mocht ik op de vormvervaardiging mij bekwamen in films platen maken en ook dtp-en.

Later ben ik naar een reclame bureau gegaan en werk nu inmiddels bij een postorderbedrijf in kantoorartikeln in venlo op de grafische afdeling.

ik mis de lucht van de drukinkt en ontwikkellar wel hoor.
Mijn zus heeft de grafische school gedaan en is werkzaam als ordervoorbereider bij een drukkerrij. GOH we hadden een familiebedrijfje kunnen beginnen allemaal een aardje naar vaartje??!!!.

Groetjes
Monique

quote:
Hoi Lisa,

ik ben monique, 35 jaar oud en moeder van 2 zoontjes. pepijn 4 jaar en tijmen net 1 jaar.
getrouwd met jan en van beroep grafisch ontwerpster op dit moment part time na eerst full time manager te zijn geweest.

ben verslaafd aan lezen maar heb helaas te weining tijd.

Groetjes
Monique

Hoi Monique, dank je voor je reactie
Ik hou zelf ook erg veel van lezen, maar ik ben bezig met een verbouwing en een verhuizing, dus lees ik maar steeds dezelfde boeken omdat de andere al ingepakt zijn

p.s. Armanda, Ik heb het nog maar een paar dagen, maar die anti-berg lijkt goed te werken. Dank je nogmaals

i can resist everything except temptation -Oscar Wilde-

Gewijzigd door - liga op 01 Apr 2003 17:12:55

Hoi Lisa,

Succes met de verhuizing. wij krijgen over 2 weke de sleutel. en benieuwd hoe dat gaat zo’n verhuizing met 2 kids.

Enne Armanda (sorry van de spelfout zonder r) het lijkt me inderdaad geen pretje om uberhaupt zonder werk te komen zitten. Maar als man lijkt het maatschappelijk toch nog steeds zwaarder opgevat te worden omdat hij toch als eventuele kostwinner gezien wordt.

maar gelukkig heeft hij nu een leuke baan. Komt hij uit de grafische richting of deed hij Philips iets heel anders??

Groetjes
Monique

Gewijzigd door - Coenders op 01 Apr 2003 17:03:53