Hogenboom vakantie. Wie weet dit?

Is iemand van jullie al eens bij Hogenboom vakantieparken geweest met de kids?
En zo ja, naar welk park en was dat ECHT leuk voor kinderen.
Vooral in de winter dus?

Eind januari ga ik met Steef en mijn nicht en haar zoontje (bijna even oud als Steef) een weekje naar een vakantiepark.
Als het kan met werken wil mijn vriend natuurlijk ook eens komen, dus het moet een 4 pers. bungalow zijn.

Nou ben ik overal al aan het kijken, maar zat me af te vragen welk park van Hogenboom nou LEUK is als je met 2 kids van 3,5 jaar bent.

Alvast bedankt!

Groetjes, mamma van Stephan

Dank je!!

Ik heb Centerparcs en Landal al afgezocht, maar wilde nu ook eens kijken bij Hogenboom.
Alleen, daar zijn ZOVEEL parken…(dat je door de bomen het bos niet meer ziet, haha!)

Hoi,

Ik ken de Hogenboom parken niet. Maar wij zijn in November in Harderwijk geweest en daar hadden ze 6 persoon bungalows. Ze hadden geen speciaal kindergebeuren. Maar we hebben ons toch goed geamuseerd. Harderwijk was leuk. Je zit er midden in de bossen en we hebben met Daan gefietst en veel gewandeld.
Het was de moeite waard.
Het park heet het verscholen dorp.
Keuken in het woongedeelte aparte badkamer met ligbad, apart toilet en 3 slaapkamers waarvan 1 met 2pers. bed. 1 2 losse bedden en 1 met stapelbed. De prijs was in november niet duur. In totaal met reserverings en eindschoonmaak kosten €250.
Je kunt op hun site kijken www.hetverscholendorp.nl
Misschien een optie.
Er is helaas geen zwembad bij maar een dorpje verder ligt een subtropisch zwembad.

Veel plezier. Wij gaan in januari naar Tenerife ( samen met mijn schoonouders die ook de reis betaald hebben

Fijne vakantie

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Ja, heerlijk hoor, Tenerife, hihi!

het parkj waar jij het over hebt ligt 20 min. van onze woonplaats (kon jij ook niet weten).
En we willen natuurlijk iets verder weg, even een andere omgeving.

Maar wel hartstikke bedankt voor het meedenken hoor!

En Kitty, ik heb inmiddels gekeken bij het Hunzedal. Klinkt tot nu toe best leuk!

Ik kijk nog even verder…

Tips zijn nog steeds welkom hoor!

He,

wat dacht je van Brabant de Kempen. Mooi natuurgebied ( Valkenswaard ligt het bungalowpark de Kempervennen ben effe vergeten van welk beroemde parken dit is).
Mooi bossen, ook een beetje hei. En volgens mij heb je daar ook gewone simpele parken zoals bij jou in de buurt van Harderwijk.
Wij hebben daar veel gemountainbiked.
Ook voor de kits is het leuk. De Kempervennen was ook zeer aantrekkelijk voor kids ook ivm zwembad.

Nou veel plezier met uitzoeken

Groetjes,

Diana moeder van Daan

geen ervaring,maar wij gaan begin februari lang weekend en ik ga op de gok doen op een last minut bij cp…nu staat het er tot 17 januari maar van de week zal wel tot einde komen.misschien een tip

maar ik dacht dat tries er wel eens heen geweest is en dan in limburg als ik het goed onthouden heb

Ja, dat dacht ik ook, limburg (Tries dus).

Dat van die last-minutes ken ik wel.
Op die manier zijn wij de laatste twee keer steeds naar center parcs geweest.
En binnenkort zullen er inderdaad weer nieuwe op staan.
Ik ben alleen wel al zo ver dat ik graag naar Zandvoort wil.
Omdat we geen auto bij de hand hebben en Zandvoort lekker centraal ligt etc. etc. (je loopt vanaf het park bijv. zo het strand op en je bent met een minuut of 10 lopen in de stad zelf).

En ja, ik weet natuurlijk niet of zandvoort toevallig voor die week bij de last minutes staat.

Maar we komen er wel uit

Iedereen alvast bedankt voor de reakties!

Enne…tips blijven welkom hoor!

P.S.
Bianca?
Ga je dan tijdens de krokus-vakantie?
Dan moet je er echt snel bij zijn hoor met de last-minutes!
Wij gaan een midweek van 31 januari t/m 4 februari (als we dus gaan).

Gewijzigd door - Bieb op 28 Dec 2004 23:18:10

Ja heel goed! hahaha wij zijn naar arcen geweest erg leuk! rustig buiten de schoolvakantie maar toch gewoon heerlijk! mooie super luxe huizen… leuk normaal zwembad Niet echt groot! maar ik vond het heerlijk! als je centerparcs gewend bent… daar moet je ff niet aan denken lijkt er niet op! de huizen zijn super maar de rest is daar niks bij vergelijken… je moet je zelf een beetje vermaken en er op uit gaan!

zie http://www.ikkeben.nl/showDetail.asp?TypeId=7&NewsId=1058

Tries

Liefs Tries

ja een van 4 tot 7 feb.
ja we gokken het gewoon en als het niet lukt doen we de mei vakantie hahaha

want we gaan waar schijnlijk niet met hemelvaart weg,dan willen we beneden en boven opknappen,verfen sausen enzo

Heee Bianca, heb je al bij Landal gekeken?
Daar heb je ook aanbiedingen voor de krokusvakantie!