Hoezo zenuachtig

dylan is aan het aftellen naar volgende week,nog zoveel nachtjes dan is het 3 december en dan komt de sint op school en dan nog 2 dan komt hij hier ohhhhhhh zegt hij erdan achteraan hhahaha

het leuke is dylan is echt nu tussen mal en dwaas,zo lijkt het erop dat hij het door heeft en als het er op aan komt dan is hij nerveus en zenuachtig hahahaha.

kaitlyn doet met dylan mee,en telt ook mee af hahahaa…

Leuk hè!!!
Enne…daarna ben je er nog niet “vanaf” want dan gaan ze aftellen tot hun verjaardag, haha!!!

Groetjes, mamma van Stephan

yep dat doen ze nu ook al hahah
kaitlyn vraagt elke morgen hangen de slingers al hahaha

dat aftellen heb ik hier nog niet. ik kon nu ook nog gewoon de intocht van de sint hier missen omdat het vreselijk weer wat (hagel etc) maar ik denk dat dat volgend jaar niet meer “lukt”

Leuk die voorpret!

Het lijkt Jens wel niet zo te interesseren. Hij vraagt niet zelf of ie schoentje mag zetten, heeft het ook niet over pakjesavond, hoewel ie wel dingen ‘vraagt’ aan Sinterklaas en als oma vraagt of ie schoentje komt zetten, dit graag doet.

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

wij hadden vandaag sinterklaasfeest van het bedrijf van mijn vriend.
heel leuk, in amersfoord in de dierentuin. dus eerst door de dierentuin heen, en daarna poppenkast, en toen kwam de sint.
maar ja: toen de sint eenmaal kwam sliep Gioia ze werd weer wakker toen ie weg was, en hij bleef 1,5 uur! normaal slaapt ze uberhaupt overdag zeg maar niet, en nu dus zo lang was ook drukke dag voor haar, van de sint heeft ze niks meegekregen. maar de poppenkast vond ze wel interessant. ook de apen vond ze mooi. voor de rest ontgaat haar natuurlijk nog veel, maar ze heeft volgens mij wel een heel leuke dag gehad. een een kado natuurlijk, altijd leuk. stapelringen met muziek, prachtig vind ze die.

Ach, Sinterklaas gemist. Voor jullie waarschijnlijk sneuer dan voor Gioia, want die weet niet wat ze mist.

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Hihi, dat zal je nou altijd zien hè
Gelukkig is ze blij met haar (zo te horen leuke) kadootje!

Groetjes, mamma van Stephan

Nou das ook wat, wie mist er nu Sinterklaas ? Hahahaha gelukkig heeft de sint begrip voor dit soort slaapjes en laat ie alsnog een kadeautje achter. Lief van m he !!!

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003