Hoezo verveling?

Hihihi kan echt niks meer en *zucht *, ik wacht en ik wacht maar. Dus nu heb ik voor de gein maar eens effe me buikomvang gemeten. Dus allemaal meetlint bij de hand, kijk en vergelijk !!! Whahahaha die van mij is dus nu 122 cm.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Zo hey, das een aardige omvang (maar dat vond ik met de meeting al, vorige maand )
Ik zit nu rond de 97 cm (tsja, kijk en vergelijk zei je )
Ben nu 14,3 weken. Denk dus dat ik die 122 wel ga halen aan het eind

Maar balen joh, dat het zo lang duurt hè.
Kan me voorstellen dat je inmiddels echt niks meer kan en alleen maar zit te wachten…
Nou, we wachten met je mee hoor!!! (schrale troost, ik weet het )

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

hihiiih lekker he zo groot,was toen bij mij ook 120 met 37 weken toen kwam de kleine meid al snel…

maare ga lekker aan de annanas of tonic

122 cm! Wat spannend…misschien komt ie wel precies op de uitgerekende dag!

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

Jaaaa, goed plan!
Anders kan ik misschien NOG niet op kraamvisite volgende week (als we dr toch in de buurt zijn )

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

ga de badkamer nou maar poetsen,haal de laatste boodschappen in huis, haal de auto door de wasstraat, doe maar gewoon net als ik toen deed bij Sofie en je hebt morgen op de uitgerekende dag een kind(kruist haar vingers)

groetjes Kim, mama van

en

He Astrid,

Aardige omvang. Misschien moet je maandag toch maar meegaan zwemmen. En dan wat baantjes trekken ( bij wijze dan) misschien komt de baby dan wel
Maare veel sterkte. Ik vond de laatste loodjes ook het zwaarst bij Daan. Ik was toen 10 dgn over tijd.

Heb helaas niet mijn buik gemeten. Maar die was ook behoorlijk groot.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

balen he, als je zo lang moet wachten,daar wordt je vutloos van .nou babytje kom er nou maar eens uit hoor ,het is hier veel gezeliger ,wel doen he we hebben nu lang genoeg gewacht, tot snel babytje

groetjes marielle mama van tanja