Hoezo, het zal nooit meer gebeuren!

Voor de mensen die dachten dat de gehele wereld wel heeft geleerd van de tweede wereld oorlog, dachten dat er nooit meer zoiets verschrikkelijks zou bestaan als een concentratie kamp, lees dit even:

echt waar, de trillingen lopen over mijn lijf als ik dit lees, ik wordt echt boos!! Hoe is het mogelijk dat mensen nog steeds op deze manier worden behandeld!!! dit kan toch niet, en waarom doet niemand er wat aan? Waarom kan er wel in het middenoosten hulp komen, van de vn, de navo etc. etc. en niet voor deze mensen? Er worden nog gewoon baby’s geboren daar ook nog he!!! Onschuldige kinderen, die daar in hoeverre dit mogelijk is, moeten opgroeien. Het is toch te schandalig voor woorden dat dit nog steeds gebeurt!! Sorry, maar ben echt even flink boos als ik dit zo lees!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Helaas meid dit land is niet de enige met dit regime, china ketn ook ‘heropvoedingskampen’ om de denkwijze van Mao erin te rammen, de arabische wereld wil je ook niet in een cel belanden net als de azeatische wereld en rusland. Zelfs de Italiaanse politie staat bekend als wreed en waarom doen ze er niks aan??? Handels betrekkingen of ze komen het land niet in zoals in Noord Korea en Myamar. Waarom denk je dat het zo wreed is dat uitgerekend NOORD korea de democratische Volksrepubliek heet?? Het is te hoen dat mensen als Amnestie ooit wat zullen bereiken want van de regeringen hoeven we niet meer te verwachten dan af en toe een navo oveleg, een foei en een boycot op de handel tot er zich weer iets voordoet wat geld op leverd dan kan er weer onderhandeld worden en kijken ze weer de andere kant op. Neem China, altijd kritiek op de mensenrechtenschending maar ze wel de olypische spelen toekennen. Waarom>?? Handelsbetrekkingen dus geld. Waarom is Addas toen wel doodgeschoten en khadafi niet?? Geld en olie. Dus laten we hem leven. Laten we hopen dat de genereatie(s) na ons wel de betekenis van 4 en 5 mei blijven onthouden en er ook wat mee doen.

Groetjes,

Michèle