Jemig zeg, Bo is nu 2 jaar en 3 maand. Afgelopen vrijdag gingen we even naar Schuurman ( bekende goede schoenenwinkel) hier in de buurt. We wilden namelijk een paar leuke pantoffels met harde zool voor Bo. Ik dacht, laten we eerst de voeten maar eerst even opmeten, voor we wat uitzoeken, ook al had ik al een 3 weken terug ze op laten meten. Wat blijkt, de schoenen die hij nu had waren ALWEER te klein!!! Crisis zeg!!! Hij heeft wel een verschil in maat per voet. 1 voet is een goede halve maat groter dan de andere voet. zijn kleinste voet heeft nu maat 26 aan schoen nodig, de andere zit dus al tegen de maat 27 aan!!!
Echt, ik vind het bijna niet normaal zo groot!!! Bo kan er natuurlijk niks aan doen, maar straks krijgt hij maat 48 ofzo!!!
Ben benieuwd hoe dit verder zal gaan, of ze zo blijven groeien, of dat het straks even een tijdje stil komt te staan, want hij heeft uiteraard nieuwe schoenen gekregen vrijdag, a la 75 euro!! Maar ja, dan heb je wel hele goede schoenen, en niet dat scapino niet goed is, maar hier voel ik me persoonlijk wel beter bij. Het is echter wel weer een rib uit je lijf zeg!!Poeh!!
Welke maat schoenen hebben jullie kids nu? Ben ik wel benieuwd naar, of Bo nou de enige is met zulke grote stappers, of dat er meerdere kindjes zijn die zulke grote stappers hebben!!!
Bo heeft inmiddels ook een groeispurt gehad, want broekmaat 92 krijg ik echt niet meer dicht en dat terwijl hij dus echt niet te dik is ofzo, alles is wat dat betreft precies goed in combinatie met elkaar, dus maat 98 maar aangeschaft en die zit nu goed!! Wel wat aan de lange kant, alhoewel dit niet te lang is. Kocht vandaag een broek voor hem, maat 98 , stond er op de label dat het een kleuter broek is!!! hahahahhaha, ik ben nog maar net gewend dat we een peuter in huis hebben, maar qua kleding maat is hij dus blijkbaar al een kleuter!!! hahahahah
even de spelfouten voor een deel weggehaald, want jemig, ik mag er wel vaker op letten, typ te snel en lees niet na, en schaam me achteraf diep vanwege de fouten!!
liefs woezel
<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3f.lilypie.com/vcO7p1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>
Gewijzigd door - woezel op 10 Mar 2011 20:27:16