sorry, moet echt even mijn gal spuwen!! Ik wilde vanmorgen tanken, en in mijn woonplaats hebben ze een renault garage waarbij een amigo tank is, redelijk goedkoop vergeleken met andere tankstations, dus ik was daar, en toen kreeg ik mijn tankdop niet los (vastgevroren). Dus ik naar binnen lopen, want het was rustig, er was alleen 1 andere auto bezig te tanken, voor de rest niets, dus ik dacht, dat kan wel even. Ik was zo goed als gelijk aan de beurt, misschien 2 minuutjes gewacht. In die twee minuutjes ging de auto die tankte weg, en kwam er een ander aanrijden. Er zat een jongentje voorin van een jaar of 8 en een moeder die uit stapte, en maakt boze bewegingen naar mij. Dus ik dacht, wat heeft die nou???!!!
Eerst dacht ik dat het ging omdat bo nog in de auto zat. Normaal neem ik hem altijd mee , maar in dit geval had ik perfect zicht op hem , zou zo klaar zijn, en de auto was op slot. Dus ik loop even naar buiten om te kijken wat ze nou wilde, dus ik vroeg heel netjes: wou u wat vragen?
Nou ik kreeg mij toch een lading over mij heen. Het ging haar helemaal niet om bo, maar ze begon meteen: ja je parkeert je auto zmaar daar, terwijl je niet tankt en ik moest wel tanken en nu moes ik wachten etc.etc. En echt op een toon wat niet normaal was, echt als of je een flinke ruzie had zeg maar!!!
Dus ik zeg tegen haar, nou ik was wel aan het tanken, maar ik kreeg mijn dop niet los, dus liep ik naar binnen. Ik kon die zin helemaal niet afmaken, want hup ze vloog er meten boven op , om in het kort te zeggen (bewoordingen waren niet echt netjes) dat zij vond dat ik de auto dan maar anders had moeten zetten.
Ik had echt zo geen zin in een discussie/ruzie, dus ik heb gezegd tegen haar dat voordat ze gelijk ging bekken omdat ze met het verkeerde been uit bed was gestapt, ze eerst maar eens moest nadenken over haar gedrag met haar zoontje er bij, omdat hoe ze zich gedroeg nergens op sloeg en een slecht voorbeeld was, en dat ik hier geen zin in had!!!
Ben toen weer naar binnen gegaan, en de meneer achter de toonbank vroeg met een lach of we een misverstand hadden. Dus ik in het kort uitgelegd waar hte over ging, en daarna gevraagd of hij mij wilde helpen. Ditwilde hij wel, (met de tankdop) en dus ben ik gaan tanken (zonder haar nog een blik waardig te keuren) en weg gegaan, maar jemig zeg, ligt het nou aan mij, of was dit nou gewoon ontzetten a-sociaal gedrag van haar!!!
liefs woezel