Hoezo A-Sociaal!

sorry, moet echt even mijn gal spuwen!! Ik wilde vanmorgen tanken, en in mijn woonplaats hebben ze een renault garage waarbij een amigo tank is, redelijk goedkoop vergeleken met andere tankstations, dus ik was daar, en toen kreeg ik mijn tankdop niet los (vastgevroren). Dus ik naar binnen lopen, want het was rustig, er was alleen 1 andere auto bezig te tanken, voor de rest niets, dus ik dacht, dat kan wel even. Ik was zo goed als gelijk aan de beurt, misschien 2 minuutjes gewacht. In die twee minuutjes ging de auto die tankte weg, en kwam er een ander aanrijden. Er zat een jongentje voorin van een jaar of 8 en een moeder die uit stapte, en maakt boze bewegingen naar mij. Dus ik dacht, wat heeft die nou???!!!
Eerst dacht ik dat het ging omdat bo nog in de auto zat. Normaal neem ik hem altijd mee , maar in dit geval had ik perfect zicht op hem , zou zo klaar zijn, en de auto was op slot. Dus ik loop even naar buiten om te kijken wat ze nou wilde, dus ik vroeg heel netjes: wou u wat vragen?
Nou ik kreeg mij toch een lading over mij heen. Het ging haar helemaal niet om bo, maar ze begon meteen: ja je parkeert je auto zmaar daar, terwijl je niet tankt en ik moest wel tanken en nu moes ik wachten etc.etc. En echt op een toon wat niet normaal was, echt als of je een flinke ruzie had zeg maar!!!
Dus ik zeg tegen haar, nou ik was wel aan het tanken, maar ik kreeg mijn dop niet los, dus liep ik naar binnen. Ik kon die zin helemaal niet afmaken, want hup ze vloog er meten boven op , om in het kort te zeggen (bewoordingen waren niet echt netjes) dat zij vond dat ik de auto dan maar anders had moeten zetten.
Ik had echt zo geen zin in een discussie/ruzie, dus ik heb gezegd tegen haar dat voordat ze gelijk ging bekken omdat ze met het verkeerde been uit bed was gestapt, ze eerst maar eens moest nadenken over haar gedrag met haar zoontje er bij, omdat hoe ze zich gedroeg nergens op sloeg en een slecht voorbeeld was, en dat ik hier geen zin in had!!!
Ben toen weer naar binnen gegaan, en de meneer achter de toonbank vroeg met een lach of we een misverstand hadden. Dus ik in het kort uitgelegd waar hte over ging, en daarna gevraagd of hij mij wilde helpen. Ditwilde hij wel, (met de tankdop) en dus ben ik gaan tanken (zonder haar nog een blik waardig te keuren) en weg gegaan, maar jemig zeg, ligt het nou aan mij, of was dit nou gewoon ontzetten a-sociaal gedrag van haar!!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Oh vreselijk inderdaad, zo’n reactie! Kan me voorstellen dat het je hoog zit en dat je zelf je mond ook niet gehouden hebt!

Zo heb ik ooit in een flat boven een winkelcentrum gewoond en onze auto stond dus ook altijd geparkeerd in parkeervakken bij dat winkelcentrum. Dus als de auto gewassen moest worden, dan deed mijn toenmalige vriend dat ook gewoon op die parkeerplek. Tja, ziet er wat vreemd uit maar moest wel gebeuren en als je een beetje logisch denkt dan snap je heus wel dat er daar niet zomaar iemand een auto staat te wassen. Dan zal die daar ook wel wonen.

Maar blijkbaar snapt niet iedereen dat, want mijn toenmalige vriend kreeg een keer een grote bek van een mevrouw dat-ie daar zijn auto op zijn gemakkie stond te wassen terwijl er mensen rond reden die naar een parkeerplek zochten.

Toen hij vertelde dat hij daar ook gewoon woonde, droop ze af. Tjonge wat had dat mens zichzelf voor paal gezet zeg!

Groetekes, Sje

Ik zit hier al te koken op mijn stoel seg! Ik zou me niet rustig kunnen houden denk ik, als ze zo tegen mij zouden beginnen… Ik vind dat je het wel waardig afgehandeld hebt

ja en weet je wat het is, het is zo’n tank station waarbij je eerst met je pin pas bij een paal de pomp nummer enzo moet invullen , anders kun je niet tanken. Dat had ik al gedaan, dus ik kon ook nog niet eens weg, want anders had iemand op mijn pinpas kunnen tanken!!! Had ze zelf ook wel kunnen bedenken!! En dan net doen alsof ik het gebruikte als parkeerplek. He bah, kan er nog steeds boos om worden dat mensen zo doen.
Misschien niet netjes geweest dat ik zo reageerde, maar anders laat ik over me heen lopen, en dat wilde in deze situatie zeker niet hebben, aangezien het gewoon onterecht was!!

Wat jezelf ook al zegt, mensen denken niet eens even eerst na, zoals toen je toenmalige vriend de auto stond te wassen. Mensen kunnen zich toch bedenken dat je daar dan ook woont, ik bedoel, het zou niet in mijn hoofd op komen opm eerst naar de winkel te rijden, daar een emmer met water uit te pakken en uitgebreid mijn auto te wassen!! Dus als ik iemand dat zie doen, dan denk ik ook, goh die zal daar vast wel wonen!! Pffff sommige mensen!!

liefs woezel

Vreselijk zeg, wat een draak…
Ongelofelijk he, dat mensen nou zelf niet zien hoe idioot ze bezig zijn…en zo duurde het voor haar alleen maar langer! Wat een energieverspilling…

Goed opgelost!
Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Ik zit hier te lachen Woezel, want ik LEES gewoon je kwaadheid! Hahaha. Ik snap je helemaal! Volgens mij komt er nu nóg stoom uit je oren! Maar je hebt dat mens keurig en gehaaid afgebekt hoor, GO GIRL! Laat je niet opnaaieeeee!

Als iemand aso tegen mij doet, bv in het verkeer, ontplof ik gewoon inwendig! Zelf ben ik zo helemaal niet en dan vind ik dat mensen gewoon snel waardellos gedrag vertonen. Zo’n vent die bumperkleeft ofo, argh! Die krijgt van mij de vinger. Maar daar moet je wel mee oppassen, want de zus van mijn vriendin deed dat ook een keer en zij werd toen achtervolgd door die creep. Dat wil je dan ook niet he…?

En Woezel, effe ZEN nu…inademen, uitadem, in en en uit…

Groetjes Rainbow, trotse mama

Gewijzigd door - Rainbow op 02 Feb 2011 09:38:53

@rainbow: Zennnnn…Zennnn… hahahahahha nou het gaat nu gelukkig wel hoor, maar wat ben ik kwaad geweest en verontwaardigt ook nog!! Zelfs zo erg dat toen ik op de markt was, en een onbekende wat oudere vrouw begon te lachen om bo en iets leuks zei over hem, ik tegen haar zei, wat ben ik blij da er tenminste nog aardige fatsoenlijke mensen hier zijn zeg!! Goh waarom dat dan , vroeg ze, en haar het uitgelegd, en ze was het natuurlijk volledig me mij eens dat de mensheid tegenwoordig zo sjaggie is, en dat er geen lachje meer vanaf kan!! Hahahahahha, nu vraag ik je, gewoon van mij af praten tegen een onbekende, dat is toch ook wat!!

liefs woezel

Oh dat had een mooie voor mij geweest. Ik heb altijd ruzie met dit soort lui op de fiets. Ze zijn of aan het bellen/ met hun foon bezig en als ik er wat van zeg krijg ik een grote bek nadat ik eerst bijna 3 keer van de weg gereden ben door ze. Geloof me als ik klaar ben met ze zijn ze niet echt blij dat ze die ochtend opgestaan zijn of ik heb mot met scholieren die met 3 naast elkaar rijden en als je wat zegt dan wordt je voor van alles en nogwat uitgescholden. Meestal zeg ik dat ze dat tegen hun ma moeten zeggen als ze hun zakgeld krijgen en dat met nog een grote bek een knal voor der harses kunnen krijgen. Ze zijn dan heel stil en als ik door fiets beginnen ze weer te schelden. Gek genoeg nemen ze altijd een andere route als ik afrem…

Groetjes,

Michèle

Ik begrijp dat soort mensen echt niet. Wel netjes van je dat je naar haar toe gegaan bent om te vragen of er iets is. Sommige mensen kunnen zo snel ontploffen om niks, idd echt a sociaal. Dan denk ik maak je toch niet zo druk om bepaalde dingen. En kijk eerst even goed naar de situatie voordat je zo uit je knetter gaat.

Groetjes,
Sandra

michele hoe herkenbaar, vaak rijden die scholieren ook gewoon door op het zebra pad terwijl ik daar met 3 kinderen loop, vaak zeg ik dan dat ze nog even aan de juf moeten vragen om extra verkeerslessen haha meestal zijn ze dan wel stil

before you judge me, try hard to love me

pfffhh ben je ongesteld ofzo was mijn eerste gedachte …wat een stomme troel ! lekker ook met je kind erbij…en dan maar afvragen waarom je kind een kort lontje heeft hahaha

Pippy is geboren 17.07.2009

quote:
michele hoe herkenbaar, vaak rijden die scholieren ook gewoon door op het zebra pad terwijl ik daar met 3 kinderen loop, vaak zeg ik dan dat ze nog even aan de juf moeten vragen om extra verkeerslessen haha meestal zijn ze dan wel stil

Ha ha ha dan ben jij nog netjes zeg

Groetjes,

Michèle