Hoeveel weegt jullie baby 3 maanden

hoi ik ben laatst naar het inloop spreekuur bij het concultatie geweest nou is mijn samar maar 200 gr. in 20 dagen aangekomen erg weinig dus.
Maak me een beetje zorgen ze drinkt 5 flessen 150 cc dus daar ligt het niet aan ,ze heeft genoeg plas luiers.
Ben benieuwd hoeveel jullie baby van 3 maanden weegt mijn samar weegt nu 5240 gr. ze is vanaf de geboorte altijd goed aangekomen ,ze kreeg toen ook borstvoeding omdat ik niet genoeg melk had moest ik overstappen naar kunstvoeding.

Onze kleine man woog met 3 maanden 5610 gram en was 63,5 cm.

Soms komt een kindje een tijdje wat minder aan. Met 6 weken dronk onze boef ook goed maar was zelfs een beetje afgevallen, meteen paniek bij het CB maar bleek echt niets te zijn, dat was heel normaal volgens de kinderarts. Daarna maakte hij weer een groeispurt en zit hij uiteindelijk gewoon rond het gemiddelde.
Ik zou je niet al te veel zorgen maken.

Groetjes Suzanne

Vorige week wezen wegen, (morgen weer) toen woog ze 4950 gram en was ze +/- 60 cm.
Morgen ga ik weer wegen. Ben benieuwd.
Ze was voor de vorige keer wegen 300! gram aangekomen in 2 weken.
Ik gaf toen 160/5
Nu krijgt ze 140/4,5.

Groetjes, MamaMartine

Mijn kleine meid woog bij 3 maanden 5280 gram en was 59,5 cm.
Ze krijgt volledig borstvoeding en zit nu gewoon rond het gemiddelde.

dank je wel voor jullie reactie ik ga donderdag weer wegen ben benieuwd of ze dan wel goed is aangekomen ze zeggen bij het cb dat ze ongeveer 90 gr. per week moet aankomen.
Ben ook begonnen met rijstebloem in de fles groetjes.

Onze dochter zat vanaf een maand of twee ook onder het gemiddelde met haar gewicht. Daar in tegen is ze wel weer lang. Dit is haar bouw.

Nu met bijna 10 maand, zit ze met haar lengte en de +2 gewicht net onder het gemiddelde.

Zou me niet al te druk maken. Als je kindje tevreden is, goed poept en plast zou ik er niet te veel achter zoeken

Lilypie First Birthday tickers

ze lijkt verder wel vrolijk want meer voeding wil ze niet ,ik heb met mijn tweede dochter gehad dat ze echt erg weinig dronk minder dan samar nu maar haar gewicht was altijd boven het gemidelde raar he zo zie je maar dat elk kind anders is.
Weer even het eerste jaar door ,ik probeer me geen zorgen te maken maar ja
ze is ook nog zo klein.

Vorige week met Dion naar CB geweest hij woog 6220gram en 60cm met 3 maand en 10 dagen. Hij zit iedere keer rond de middenlijn.

Een vriendin van me moet ook voor extra controle omdat haar zoontje in een maand ook maar 200 gram was gegroeid. Is alleen maar beter toch dat ze het goed in de gaten houden. Beter een keer te vaak wegen dan een keer te weinig.

mijn zoon was mer 3 maanden 6480 gram en 63 cm. hij komt gemiddeld 200 tot 300 gram per week aan!!! hij krijgt 3 flessen van 150/5 en 2 van 180/6 als ik minder geef heb ik heel de dag een huilend kind dus dat doe ik niet hij groeit gewoon hard en als hij gaat lopen raakt hij het vanzelf wel weer kwijt

Seth was met 3 maanden 5500 gram en 60,5 cm.
Maar het hangt ook van het geboortgewicht af, hoe zwaar je kindje nu is.

Ik weet alleen niet of het slim is om nu al met rijstbloem te beginnen.
Je kindje is 3 maanden en het is vanaf 4 maanden…

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

onze kleine boef demi woog vorige week bij het cb 5875 bij 60 cm. toen was hij 2 maanden.
toen hij geboren was woog hij 3100 en was 48 cm. dus meer dan 1 kilo per maand

kan geen kwaad zeggen ze, hij groeit nu eenmaal iets harder dan de rest.

lekkere stevige vent. hahaha

Gewijzigd door - w-i-m-p-i-e op 11 Feb 2010 23:02:04

Hier wogen de meiden met 3maanden (en 1 week) 4420 gr en 3995gr en waren 52cm en 55cm lang…Inmiddels zijn het 2 gezonde en aktieve meiden die volgende maand 3 jaar worden…dus maak je niet druk

Mijn oudste zoon was met 3 maanden oud 78 cm lang en 9,2 kilo.

Mijn jongste zoon was met 3 maanden 68 cm lang en 8500 gram.

Mijn oudste heeft 6 maanden bv gekregen en mijn jongste 20 maanden bv.

Mijn oudste was met 6 maanden 12 kilo en 86 cm lang.
Mijn jongste was met 6 maanden 76 cm lang en bijna 11 kilo.

Ze groeien nog steeds als kool.
Mijn jongste is inmiddels al bijna 2,5 jaar en weegt 22 kilo en is 1m07,5 lang.

De ene keer komen ze veel aan en het andere keer groeien ze weer hard in de lengte.
Dat zijn de groeispurten die ze doormaken.

Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007

Hoi Biebske,

Dan was je zoon ook lang met 3 maand 78cm!! Hoe groot is ie nu dan?
Onze dochter is 10 maand en haald de 78 cm nog niet eens.

Lilypie First Birthday tickers

Hij is nu 9,5 jaar en is ± 1m55.

Met 12 maanden was hij 93 cm.
met 18 maanden was hij 98 cm.
Met 24 maanden was hij 1m04.
Met 3 jaar was hij 1m15.

Tot 7,5 jaar was hij best hard gegroeid.

Zo ook met mijn jongste,die is bijna 2,5 jaar en is al 1m07,5 en 22 kilo.
Die was met 10 maanden 84 cm.

Lange kids.

Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007

Gewijzigd door - Biebske op 13 Feb 2010 20:18:24

Noa was op drie maand 6kg 680.
Ik zou me niet teveel zorgen maken. Ze groeien niet altijd even snel. Soms staat het even stil en schiet dan weer omhoog.

Lilypie Vierde Ticker

[img]http://m1.lilypie.com/OZTJp2.png" border=0>