Hoeveel weegt en hoelang is jullie baby van 2 mnd

hoi allemaal,

ik ben benieuwd hoeveel andere baby’s wegen van 2 maanden en ook hoelang ze zijn.

Mijn zoontje Demi is 2 maanden en is 60 cm lang en weegt 5875 gram

bij zijn geboorte was hij 48 cm en woog 3100 gram, maar hij is flink gaan groeien.

groetjes Angelique

Mijne was bij de geboorte 48cm lang en woog 2670, nu is hij 56,5cm lang en woog vorige week 4690 gram. Wat goed dat de jouwe zo snel groeit! Het gaat snel he?

Gr. Selma

hoi dan is jouw zoontje hard gegroeid in zoeen korte tijd .
samar was met 2 maanden 56 cm en 4990 gr.
haar geboorte gewicht was 3240gr
groetjes.

Morgan woog met der geboorte 3036 gram en was 44 cm, toen ze 8 weken was woog ze 4370 en was ze 37 denk ik zo’n 55 cm. Hier meten ze niet elke keer als ze zo klein zijn. maar gezien ze 51 cm was met 4 weken is het maar een schaating. Ik denk een aan welke maat ze toen had

Groetjes,

Michèle

Zo dan is Demi flink gegroeid zeg, goed hoor!

Lenna woog bij haar geboorte 3240 gram en was 51 cm lang.
Vorige week bij het CB was was ze 2 mnd en een paar dagen oud en woog ze 5550 gram en was ze 59 cm lang! Ze is dus ook flink gegroeid. Het gaat zo snel idd.

Groetjes Elly

Noa was bij de geboorte 49cm en 3kg 270. Op twee maand was ze 60,5 cm en 5kg 730. Ook flink gegroeid dus.

Lilypie Vierde Ticker

[img]http://m1.lilypie.com/OZTJp2.png" border=0>

Lukas was bij de geboorte 53 cm lang en woog zo’n 4140 gram.
Met 2 maanden was hij 62,4 cm lang en woog 5750 gram.
Ja, hij is echt een beer van een vent. Was voor mij wel even slikken aangezien mijn eerste zoontje erg klein was (geloof zo’n 45 cm) en slechts 2965 gram was.

jayden was bij de geboorte 53 cm en woog 4120 gram. na 2 maanden woog hij 6800 gram en was hij 61.5 cm lang! ook echt hard gegroeid!

pris

Pris, dan is Jayden inderdaad goed gegroeid zeg! Goed hoor!

eliza was met de geboorte 50cm en 3420gr, met 2 maanden was ze 4025gr en 53cm.

Ze is nu 10maanden en is 66cm en 8165gr.

kleine meid dus…

Reza was met de geboorte 4200gram en 52 cm. Met twee maanden was ze 6300(!!)gram en 60 cm. Echt een reuzenbaby dus.
(morgen naar het CB, verwacht dat ze nu met 4,5 mnd tegen de 8500 gram aan zit…)
Groetjes nancy

Mijn jongste ventje was met 1 maand al 5050 gram en 59 cm lang.
Met 2 maanden was hij 7 kilo en 65 cm lang.
Bij de geboorte was hij 3800 gram en 53 cm lang.
Hij was dus in 2 maanden 12 cm gegroeit en 4200 gram aangekomen op borstvoeding.

Mijn oudste was bij de geboorte 4800 gram en 56 cm lang.
Met 1 maand was hij 62,5 cm lang en 7 kilo.
Met 2 maanden was hij 72 cm lang en 8,5 kilo.

Hij was met zijn eerste verjaardag 93 cm lang en 15 kilo.
En mijn jongste was met zijn eerste verjaardag 87,2 cm en ook 15 kilo.

Nu zijn het nog steeds lange kids.
Mika is nu 2,5 jaar(30 maanden) en is 1m08 en 22 kilo.
Hij heeft 20 maanden bv gehad.

Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007

poeh jeetje zeg… flinke kinderen!! de mijne ook hoor! soms maak ik mij een beetje zoregn, omdat jayden zo groot is… kreeg op het cb een beetje commentaar… terwijl ik hem niks bijzonders gaf/geef. ik moet 1 maart weer( nu 6 maanden) ben zo benieuwd!!

groetjes priscilla

gisteren weer naar cb geweest bleek dat hij in 2 weken 400 gram is aangekomen. ze vonden het teveel. max is 150 per week zei ze. ik maak met tegenwil zorgen hierover. terwijl ik weet dat cb altijd wel een tikkeltje overdrijft vraag ik me nu af of ik moet stoppen met voeding voor hongerige babys. maar hij doet er goed op dus ben nu heel erg in de war. hij is niet in de lengte gegroeid. met 11 weken is hij nog steeds 56,5cm en woog 5090 gram. moet ik me hier zorgen om maken? ben bang dat hij aanleg krijgt voor dik worden heb al een neefje die aan de obesitas lijdt…

@tatlicatlaq:
In voeding voor hongerige baby’s zitten niet meer caloriën dan in “normale” voeding. Vergelijk de verpakkingen maar in de winkel! Enne lekker toch dat ie zo goed groeit! Kzou me meer zorgen maken als ie te weinig aan zou komen…
Groetjes…

Tatlicatlaq, inderdaad, Nutrilon Forte is juist voor baby’s met meer honger, zodat ze ‘verzadigd’ zijn zonder dat ze teveel calorieen binnenkrijgen. Lenna was in haar eerste maand ook veel gegroeid, 1500 gram. Dat is ook meer dan 150 gram per week Maar ik kreeg juist te horen dat het normaal is, en gewoon goed. Zeker als je BV geeft. Lekker juist dat ie goed gegroeid is.

hahah gelijk antwoord op mijn vraag wou idd even checken of daar meer calorieen in zitten kon het nergens vinden nu jullie dit beweren geloof ik dat best. dus verandering van voeding hoeft niet. bedankt voor de lieve reacties dames zo voel me weer stukje opgelucht!