Ik zou zeggen: als ze tevreden is en goed groeit, prima. Als ze vannacht niet duf was bij het wakker worden, ook prima. Blijkbaar heb je dan heel voedzame melk…
Groetjes!
Ik zou zeggen: als ze tevreden is en goed groeit, prima. Als ze vannacht niet duf was bij het wakker worden, ook prima. Blijkbaar heb je dan heel voedzame melk…
Groetjes!
Hoi,
Ik ben vandaag bij het weeg uurtje geweest en ze is goed gegroeit.
En za mag al wel 5 voedingen hebben.
Ga dus lekker zo door , het gaat super.
Groetjes Spruit
Nu we het dan toch over voeding hebben…
Roy zit op 6 voedingen op dit moment: 8.00 -11.30 - 15.30 - 19.30 - 22.30 - 04.00/05.00 (op verzoek).
Hij krijgt 6 x 150 + 5 schepjes
Nu hoeft hij van mij nog helemaal niet door te slapen, maar hij zit aan zijn max. met de voeding en ik merk dat hij er eigenlijk niet genoeg aan heeft tussendoor. (tenminste die max van 1 liter is toch aangemaakte voeding of niet?)
Bij zijn fles van 22.30 uur moeten we hem echt wakker maken (wat vaak ook niet helemaal lukt).
Is het handig om hem gewoon te laten slapen en hem (denk ik) dan rond 01.00/02.00 uur te laten komen? Dan wordt de volgende (eerste) fles wel weer vroeger ben ik bang. Op zich niet zo erg, want over 2 weken ga ik weer werken en moet deze toch vroeger, maar dan komt de rest van zijn schema in de war…
Hoe moet ik dit oplossen?
Hoi,
Hij is nog maar twee maanden hè, dus ik kan me goed voorstellen dat hij die nachtvoeding nog echt nodig heeft. Rekken is dan niet echt een optie, maar kan je natuurlijk altijd proberen.
Ik zou denk ik proberen hem te laten slapen en niet om 22.30 uur wakker te maken. Gewoon zien hoe laat 'ie komt en dan een fles geven. Jij kan dan zelf lekker op tijd naar bed en als 'ie dan rond bv. 01.00 uur een fles wil dan ben je tien minuutjes bezig en duik je daarna lekker weer je bed in. En dan weer de eerste fles als je op moet staan ivm je werk.
Succes!
Groetjes!
wat drinkt onze kleine vent dan veel!!!
hij drinkt al bijna 200 cc! soms 180…het schommelt daar tussen…
nu zit ie volgens mij weer in een sprongetje want we proberen om de 4 uur te voeden en de ene keer lukt dat en de andere keer weer niet…en hij is een beetje jengelig…maar ook dat went
we gaan vanavond nachtoeding proberen(friso) eens kijken of ie dan ook door slaapt!
straks moet ik weer werken dan zou dat wel heel fijn zijn!
groetjes!!
karin

karin waarom niet de gewone voeding die je altijd gebruikt ik zou niet te veel wisselen met voeding
ik gebruik nu friso 1 standaard…er staat bij friso extra op pak" nachtvoeding" en dat het prima samen kan met friso standdaard…friso extra word langzamer verteerd en daardoor meld ie zich later…verder is het precies het zelfde…of denk je dat dat niet verstandig is…
groetjes!!
karin
lijkt mij niet verstandig ik heb zelf bij mijn jongste ook friso gebruikt
altijd 1 voor hongerige babys niks extra’s
ben eigenwijs geweest:_D en heb het toch probeert…180+ 4schepjes friso standaard+ 2schepjes friso extra…hij heeft niet door geslapen maar kwam wel later als normaal…(rond half 5)
nu zit ik zowiezo al met die tijden te kloten…dus probeer nu wat er al eerder gezegd is 7 uur 1e fles en 11 uur laatste fles…kijken of dat werkt…
van die paar schepjes friso extra word ie vast niet slechter van!!
groetjes!!
karin