Ik heb Joey als babay geregeld thee gegeven, maar toen wou hij er niks van weten, jessey nu ook niet.
Maar toen hij een paar maanden geleden een beetje ziek was, net als ik, bedacht ik me dat het misschien wel lekker zou zijn voor zijn zere keel, want daarom dronk ik ook thee toen. En het was een succes! Hij vond het heel lekker
Sindsdien krijgt hij elke ochtend een beker. Ik neem gewoon heet water uit de kraan en hang het zakje er even in. Het is wel slappe thee omdat hij dus ook geregeld gewone thee of bijvoorbeeld aardbeienthee kiest. En daarna doe ik er melk bij uit de koelkast, zo is het in een keer afgekoeld![]()
Misschien is het ook helemaal niet zo verkeerd, want melk drinkt hij al een paar weken niet meer, hij lijkt het echt vies te vinden! Wat melkproducten betreft krijgt hij soms yogy of chocomelk, maar vanwege de suiker doe ik dat liever niet te vaak. Hij krijgt wel elke dag een bekertje karnemelk met wat diksap. Daarnaast nog wat melk in de thee, dus dan zit dat ook weer goed![]()
Groetjes Anouk