Hoeveel tanden en kiezen heeft jouw kindje

Rens was best wel laat met z’n eerste tandje, die kreeg hij pas met 9 maanden.
Hij is nu bijna 18 maanden en heeft het volgende:

Boven 4 tanden 2 hoektanden en 2 kiezen
Onder 4 tanden 2 hoektanden bijna door en 2 kiezen

Vraag me af of dit nu nog steeds weinig is voor zijn leeftijd, lijkt wel alsof hij een flinke inhaalsag aan het maken is er is eigenlijk continu wel iets aan het doorbreken

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ook Seth was laat met zijn eerste tandje, ook iets van 9 maanden.
Nu heeft hij 4 tanden boven en onder, en de eerste 4 kiezen zijn (gedeeltelijk) door.

Volgens mij is Rens wel snel nu!
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Morgan was 8.5 maanden met der eerste tanden en 12 maanden toen had ze er 4. Nu heeft ze op der laatste kiezen na alles en die laatste zijn aan het rommelen.

Groetjes,

Michèle

Nora was erg snel met haar tandjes en ze mist nu al een maand of wat alleen de laatste vier kiezen nog. Naar mijn idee komen die nu; ze is erg aan het kwijlen en overal op aan het kauwen, gister drie derrieluiers, dus ik denk dat er wel een connectie in zit!

Rens is volgens mij redelijk op schema nu, want de meeste kindjes van zijn leeftijd zitten wel op zoveel tandjes. Nora heeft er nog eentje meer trouwens, zij heeft een extra tand!

Liefs

Zo, jullie kinderen hebben allemaal al een aardige mond vol.
Lieke heeft nog maar 4 tandjes.

Groetjes, Kirsten

[img]Lilypie Eerste Verjaardag Ticker[img]

Rico heeft alles op 4 kiezen na, daar is hij denk ik nu mee bezig, hij heeft gigantisch veel poepluiers en kwijlt bij het leven.
Ook bijt hij overal op en is gaan duimen dus haha ik hoop dat het snel klaar is met die kiezen.
Rico kreeg zijn eerste tandje toen hij precies een half jaar was, echt precies op die dag was echt toevallig

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Tim was precies 7 maanden toen zijn eerste tandje doorkwam. Met 14 maanden kwamen er 4 kiezen en had hij al zijn tandjes al. We wachten dus al sinds augustus vorig jaar op de laatste 4 kiezen. Af en toe heeft hij periodes van veel kwijlen, dunne poepluiers en overal op bijten. Maar na een paar dagen is dat weer over en nog steeds geen kies te zien. We zien dus wel wanneer ze komen.

Groetjes,
Sandra

Ik vind Rens best snel hoor met z’n tandjes/kiezen!

Lieve heeft:
4 tanden boven
2 tanden onder

Deze 6 heeft ze al máánden. Gelukkig komen er boven nu ook 2 kiezen door, ik voel twee randjes en ze kwijlt ontzettend. Maar de hoektanden slaat ze (nog even?) over. En 2 stuks onder vindt ze blijkbaar ook wel mooi genoeg.

Gewijzigd door - tamarah op 27 May 2010 13:21:54

@ Tamara ze krijgen eerst een set kiezen (4 stuks) en dan de hoek tanden en dan weer een set van 4 kiezen dus ze doet het op zich netjes. Bij morgan kwamen alleen de voortanden in er een paar de rest komt per 4 steeds

Groetjes,

Michèle

Even een wijziging
Rico hoeft er geen 4 meer maar 2.
Heb net gemerkt dat ze toch door zijn en niet zo’n beetje ook. zie topic van tuttelot naar duimelot

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Hier hetzelfde als bij Sandra, De laatste 4 kiezen moeten we nog en Het is iedere keer een paar dagen kwijlen, dunne luieres en overal op bijten en dan is het weer weg.

Dylano had met 4 maanden zijn eerste 2 tandjes.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers