hallo,
ik ben gewoon nieuwschierig hoeveel jullie baby’s sliepen met 7 weken?
Zijn of waren ze dan telkens 1 uurtje wakker en dan weer slapen?
Hoe zag hun slaapschema eruit op die leeftijd?
groetjes Gytha mama van Lieke

hallo,
ik ben gewoon nieuwschierig hoeveel jullie baby’s sliepen met 7 weken?
Zijn of waren ze dan telkens 1 uurtje wakker en dan weer slapen?
Hoe zag hun slaapschema eruit op die leeftijd?
groetjes Gytha mama van Lieke

Pfffffffff…heel diep graven in mijn geheugen, want zulke dingen vergeet je.
De ene baby is wakkerder dan de andere. Dus er is niet een vast slaapschema of een vast aantal uren dat ze slapen. Onze oudste was een hele wakkere baby en onze jongste werd alleen maar wakker voor de voedingen. Geen peil op te trekken dus.
Groetekes, Sje
Hoi Gytha,
Zoë is nu 19 weken en ik weet nu al niet precies meer hoeveel uur ze toen sliep, haha. Maar rond die leeftijd is alles tussen de 14 en 20 uur per dag goed volgens mij omdat het zo verschillend is per kind. Zoë sliep 's nachts door van 23.00 tot 7.00 uur en dan nog ongeveer 2 uur tussen de voedingen dus een uur of 16-17 totaal volgens mij.
Groetjes,
Inge

Jeetje wat vergeet dat snel zeg!
ik heb het eerste jaar een schrift bijgehouden met zijn dagritme.
en rond de 6 weken sliep mijn zoontje eigenlijk nog hele dagen, en was hooguit een half uurtje tot en uur na de voeding wakker.
Groetjes Marianne mama van Ruben

alexander is nu eeeehm 12 weken schat ik zo…
5 weken geleden sliep ie veel… in ieder geval snachts van uurtje of 23 u tot 4/5/6 uur
dan flesje en hup weer slapen … was eigenlijk niet veel wakker… nu nog niet slapen maakt ze groot zei mijn oma altijd
groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

Toen Anouk 7 a 8 weken was sliep ze overdag heel erg weinig, tenminste in haar bedje. Het liefst lag ze de hele dag bij een van ons op de arm te slapen. Daarentegen sliep ze 's avonds en 's nachts als een blok. Na een aantal weken werd dit beter en sliep ze ook weer goed in haar eigen bed.
Weet wel dat het ene kindje meer slaap nodig heeft dan de ander. Kijk goed naar je eigen kindje. Als ze gaapt of in haar oogjes wrijft is ze er aan toe om een tukkie te doen.
Grt, Sabine

lieke slaapt tussen de voedingen 2 a3 uurtjes is dat 1 uurtje wakker. savond’s slaapt ze nauwelijks huilt dan veel vanaf 19.00uur tot de voeding van 23.00uur
snacht;s slaapt ze van 23.00uur tot 7.00uur.
ze is dan wel moe maar slaapt niet, terwijl ze overdag en snacht’s goed in haar bedje slaapt. als ze zo de hele avond wakker is komt ze dan niet aan te weinig slaap?
groetjes gytha

ik herken je verhaal thamar,
na 19.00uur doet ze geen oog dicht en nu vanmiddag ook niet, lijkt wel of ze krampjes heeft trekt haar beentjes op en duwt ze weer weg, heb al druppels van vsm cinababy maar lijkt niet echt te helpen. alleen als ik over haar buikje wrijf wordt ze rustig anders ligt ze echt te krijssen tot zwetent toe.
hebben jullie nog andere tips?
groetjes gytha mama van Lieke