Hoeveel slapen

Ben even benieuwd hoeveel jullie kindjes slapen en wat ‘ongeveer’ gewoon is op dez leeftijd?

Levi is meestal 2 uurtjes wakker tussen de voedingen… Ik weet dat er kindjes zijn die heel veel wakker zijn etc. Daarom is et ook meer een nieuwschierige topic dan een informatieve …

Kendra slaapt ongeveer van 19:30 t/m 23:30 en dan van ongeveer 00:15 t/m 06:00. 's ochtends slaapt ze vaak nog van 07:00 t/m 08:30. Overdag slapen, doet ze niet echt. Het zijn hooguit 3hazeslaapjes van 20 á 30 min. per keer. Ik heb soms echt mijn handen vol aan haar, en sommige huishoudelijke taken doe ik dan ook 's avonds omdat het overdag niet altijd haalbaar is. Maar het is zo’n heerlijk, vrolijk meisje… dat de dag ook zo weer voorbij is.
Maar wat je vraag betreft ; Wat een beetje normaal is, voor een baby van iets meer dan 3maandjes. Daar kan ik je niet echt een duidelijk antwoord op geven, aangezien Kendra (vanaf zo’n 3weken) een wakkere baby is.

Gewijzigd door - Kendras Mommy op 05 Nov 2010 01:18:44

Volgens mij is het normaal dat baby’s van die leeftijd tussen de 1 1/2 en 2 uur op zijn tussen de voedingen. Een baby van die leeftijd slaapt gemiddels nog 16 uur. Hier eentje die 11 maanden is en tussen de voedingen nu zo’n 3 uur wakker is. Na een uurtje of 3, 3 1/2 heeft hij het ook wel gehad en is moe.

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Onze kleine meid is nu 5 maanden. Maar red t nog niet hoor om 2 uur tussen een voeding wakker te zijn. Toen zij 3 maanden was was 1 a 1,5 uur wakker tussen de voeding in wel maximaal. Nu is zij t na een uur vaak ook zat. En na 1,5 ligt ze vaak weer op bed. Tenzij ik haar in de wandelwagen mee naar buiten neem. Dan valt ze vanzelf in slaap als ze 2 uur wakker is geweest. Bij langer wakker (door omstandigheden) is t hier huilen…

Lilypie First Birthday tickers