Hoeveel melk?

Hoeveel melk moet een baby van 6 maanden binnenkrijgen?

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

volgens mij met bijvoeding min 500 ml, maar ik weet het niet zeker.

Groetjes,

Michèle

owwwwwwwwwww zo weinig hahahahaha.
Had Dylano na zijn boterham vanmiddag nl maar 165 gegeven ipv 200 maar hij heeft nog 3 flessen waarvan de laatste nog meer is al 200 dus genoeg

Groetjes Michelle

Vergeet het vocht in fruit en groentenhap niet mee te rekenen Michelle!

Groetekes, Sje

Zie op de site van nutricia. Daar staan voorbeeldmenu’s. Inderdaad totaal 500ml. opvolgmelk bij baby 6-7 maanden. Rest van het vocht komt uit fruit en groenten.

Groetekes, Sje

thnxxxxxxxxxxxx dames.

Groetjes Michelle

foto’s zijn geplaats hoor Michelle Ze is wakker en ontzettend gezellig aan het kletsen tegen me en ze had trek…

Groetjes,

Michèle

Ik ga kijken

Groetjes Michelle

hoi
bij mij op het cb vendenze dat de kinderen van 6 maanden nog 4 flessen van 180cc water + 6 schepjes binnen moeten krijgen. Dit is ook met bijvoeding! Ik vind dat erg veel, geef zelf 3 flessen waarvan 1 210cc. De eerste twee drinkt ze eigenlijk nooit leeg, dus 2x ong 160 en 1x 210. Maar daar is het cb het niet mee eens…

groetjes
Gidget

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ha ha ha je wilt niet weten waar het cb het bij mij allemaal niet eens mee was. Maar zij hoeven mijn kind niet op te voeden en ik wel.

Groetjes,

Michèle

pfffffffffff als dylano 4 flessen van 180 +6 scheppen en een potje fruit 6+ een potje groente 6+ en een boterham naar binnen zou moeten werken is wel heel veel volgens mij al moet ik zeggen dat hij daar vandaag bijna aankomt hahahhaha op 2 hapjes na was zijn groente op en de boterham was 3 kwart. was de fles na zijn boterham wel 165 cc maar volgens mij had ie een 200 ook opgedronken.
Pfffff meneertje poepte zijn eigen kwijt vandaag maar spuugt niet en lijken weer op tandjesluiersss hahahaha

Groetjes Michelle

Morgan zat vandaag aan 700 cc en haar groente. Geen fruit en brood want fruit is er nooit op zaterdag want dan zwemmen we enne brood was ze te moe voor. Ik vind het prima als ze straks ouder is dan zwemmen we en op een andere tijd enne ze eet dan brood in plaats van een fles.

Groetjes,

Michèle

Maakt toch ook niet uit als je een keer wat weglaat

Enne zeg is tegen die adospelers dat ze een bal doorlaten anders straks mijn mannetje niet om te genieten
Mijn cluppie staat voor

Groetjes Michelle

Volgens het cb hier hebben ze bij 6 maanden nog 4 flessen van 180 cc nodig. Pas bij 7 maanden kun je een fles laten vallen, omdat je dan met brood begint.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

hier hebben we de verschillen van het cb weer. Hier met 6 maanden mt brood beginnen en die eet hij nu al bijna een hele

Groetjes Michelle

@ mirema; wat zijn tandjesluiers, hoe zien die eruit??

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ha ha ha zal jij een hele blije vent gehad hebben Michelle. Hopelijk is mijn mannetje net zo blij vanavond

Groetjes,

Michèle

@anne en sofie
Vrij dunne peopluiers met een beetje zurige lucht. Ruikt anders dan normaal.
Bij Dylano merk je dat eigenlijk vrij snel omdat hij normaal al iets vaster poept omdat hij vrij veel vast voedsel al krijgt. Maar ook hij kan gewoon een dag hebben gehad dat hij vaker moest poepen als normaal.
Maar hij doet ook veel kwijlen en bellen blazen dus ze de bovenste zitten er aan te komen. zijn me vingers helemaal al niet meer veilig zijn ze nu met 2 al niet

@michèle
mijn mannetje was ind blij hahahhaha. en hmzzzzzzzzzz ajax mag van mij een keertje winnen omdat dat voor sparta gunstig is maar anders liever echt niet hoor hahahahahahaha. maar ach psv kan ze toch niet meer inlopen. lolllllllllllllll

Groetjes Michelle

En bedankt he… he wij willen minimaal tweede worden. Kampioen zal er niet meer inzitten dit jaar helaas. Het is echt alleen zo jammer van Van Gaal de trainer is. Echt die man gun je dit gewoon niet.

Groetjes,

Michèle

rico krijgt 2 flessen van 165 cc,
1 van 100 cc, 1 van 210/220
een 200gram potje avond eten en een half potje fruit om en om 100 gram dus…