hey
hoeveel melk geven jullie nog bij na de groentepap. hoe bereken je dat
ligt eraan hoe oude de kleine is. Toen morgan 4 maanden was kreeg ze een hele fles van 200. Inmiddels krijgt ze een 200gram potje met een 60 gram danootje en 50-100 cc voordat we tandjes gaan poetsen. Dit is meer voor het lekkere dan het moeten.
Groetjes,
Michèle

Ik heb dat nooit berekend, ik deed een gewoon flesje, ( of BV maar dat was zowiezo op vraag ) en dan zagen we wel hoever ze kwamen. Wel gaf ik het flesje dan wat later.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
Gewijzigd door - Asje op 19 Jun 2009 12:20:24
Ik vind dit ook best moeilijk.
Mijn kleintje is nu 5 maanden. En hij krijgt nu sinds een maand fruithapje in de middag. Daarbij gaf ik in het begin gewoon nog 5 flessen. Maar na een tijdje heb ik de fles door een flinke portie fruit vervangen. Fruit met 4 flessen dus. Nu hebben ze me op het CB geadviseerd om met 5 maanden te starten met 1x fruit en dan avondeten (groente met aardappeltje en later vlees). Dat ben ik nu sinds 2 dagen aant doen maar ik krijg die vier flessen er echt niet in. Hij krijgt dat echt niet op.
Is 3 dan wel genoeg?? Hij krijgt wel 210 ml water met 7 scheppen. Of kan ik het vocht met gewoon wat kraanwater of diksap op peil houden.
Ik wil hem zowieso wat vroeger in het bed krijgen. Dus 'savonds een flinke papfles en daar slaapt hij dan ook goed op. Nu ben ik 22.00 de laatste aant geven.
Ik wil graag naar de 8uur. Moet ik dit geleidelijk aan doen??
Need your advice mommy’s
Maud lijdt aan het PeterPan-Syndroom
Wat veel mensen vergeten is dat er ook in het fruit en in de groente ook vocht zit dus 3 grote flessen en de rest is voldoende. Morgan kreeg 180+6 dus wel 4.
Groetjes,
Michèle