Hoeveel melk met 8 maanden

hallo dames,

Dylan olaat steeds vaker een deel van zijn fles staan behalve de eerste maar nr 2 en 3 gaan meestal niet op hij krijgt 's middags 180+6 en 's avonds was 210+7 vanavond al teruggebracht naar 180 maar ook daar liet hij weer 50 van staan nu zit hij ook wel in zijn sprong geloof ik maar wil eigenlijk gewoon weten hoeveel hij aan melk binnen moet krijgen.
Het is natuurlijk al geen dikkertje dap

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

pfoe hoeveel ze moeten krijgen weet ik niet precies maar met 8 maanden kreeg lindsey 's ochtends 150, 's middags ook 150 en 's avonds 180 (plus de bijbehorende aantal schepjes natuurlijk). dus lijkt mij bij jou ook wel voldoende zeker met brood en hapjes e.d. erbij.

liefs,
Rinske

owwww is dat al genoeg en ik me eigen maar druk maken

Liefs Michelle

nogmaals ik weet hoeveel ze echt moeten krijgen, maar ik heb zoiets van vol is vol. en vandaag weer bij cb geweest en alles prima in orde, zelfs langer dan gemiddeld dus dan geloof ik t allemaal wel.
dus inderdaad niet druk maken, nergens voor nodig. maargoed daar hebben we allemaal wel is last van hoor, we willen ten slotte allemaal het beste voor onze kleintjes

liefs,
Rinske

Hij weegt maar 8 kilo vandaar en dat was 's avonds en op mijn weegschaal

Liefs Michelle

dus is tie wat kleiner/lichter nee hoor ik zou me echt nergens druk om maken.
hij blijft toch speels en blijft toch ontwikkelen (al zijn t maar kleine dingetjes)? dat blijft naar mijn idee de beste graadmeter.

liefs,
Rinske

Ik geloof dat mijn manneke dan genoeg binnenkrijgt

7.00 uur fles 180 +6 + bambix
9.00 uur potje fruit 6+
11.30 boterham met thee of diksap
13.30 fles 180 + 6 waar meestal wat van blijft staan
15.00 diksap met halve liga of sopestengel ofzo niet dagelijks ligt eraan hoe laat hij wakker wordt wel het drinken trouwens
17.00 uur groente 8+
19.00 uur fles 180 +6 gaat ook niet meer op

Liefs Michelle

Joey is bijna 8 maanden, en ik ben wel van plan om voorlopig zijn drie flessen van 200 cc. aan te houden. De laatste fles mag er af van ons CB, maar zo lang hij die nog wil is dat ook prima zeiden ze.

Lilypie

Lilypie

Ik heb net gebeld hoeveel opvolgmelk met 8 maanden 500 cc moeten ze hebben op een dag. nou hij heeft vandaag al 200 op hahahaha. dus nog 300 te gaan lolll. wat een gemier allemaal zeg kan het er toch niet ingieten als hij niet wil. de ene dag zal hij er wel aankomen en de andere niet nou ja jammer dan

Liefs Michelle

Ik heb net gebeld hoeveel opvolgmelk met 8 maanden 500 cc moeten ze hebben op een dag. nou hij heeft vandaag al 200 op hahahaha. dus nog 300 te gaan lolll. wat een gemier allemaal zeg kan het er toch niet ingieten als hij niet wil. de ene dag zal hij er wel aankomen en de andere niet nou ja jammer dan

Liefs Michelle