Hoeveel melk bij brood

Hallo dames,

Ik wil bij Rayhan starten met brood geven in de middag…
Maar nou heb ik begrepen dat hij dan nog opvolgmelk erbij moet drinken…
Maar hoeveel moet hij dan drinken?
Hij wordt 10 mei 7 maanden…

Groetjes Germaine

[img]http://b1.lilypie.com/519Gp1.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />

Dylano krijgt niet gelijk na zijn boterham zijn melk maar diksap of thee, hij krijgt zijn fles 200 cc is dus plus voeding net voor zijn middagslaapje anders slaapt hij slecht. In het begin deed ik het wel gelijk na zijn boterham en toen gaf ik 165 cc maar volgns mij kon hij wel meer op.

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday Ticker

Normaal krijgt Rayhan om half 12 een fles van 180 en 6 schepjes en dn valt hij onder het drinken al half in slaap dus dan leg ik hem dan meteen in bed.
Ik wilde dan om half 12 de boterham geven en dan drinken en hem dan weer in bed leggen omdat hij die tijd gewend is…
Hoe laat krijgt Dylano zijn brood en hoe laat gaat hij dan slapen?

GRoetjes

[img]http://b1.lilypie.com/519Gp1.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />

Toen Tim 7 maanden was zijn we met brood begonnen. Vanaf die tijd kreeg hij ook geen papfles meer, maar pap van een bordje. Zijn fles van 11.00 uur is toen verschoven naar na zijn boterham. Hij eet een hele boterham en meteen daarna een fles van 180+6. De fles van 15.00 uur is toen ook vervallen en daarvoor in de plaats krijgt hij s’middags water, thee of diksap.

Groetjes,
Sandra

Dylano begint meestal rond 11 aan zijn boterham dan is hij net wakker en omdat het een uur duurt begin ik daar dus al gewoon mee hij hij krijgt dan tegen half 2 zijn fles en dan naar bed.

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

Bij ons is het net zo gegaan als bij Sandra; de fles van 11.00 uur naar de middag verplaatst. Erik krijgt om 12.00 uur z’n broodje en direct daarna z’n fles (180+6). Je kan die hoeveelheid proberen en als 'ie er telkens wat van laat staan, dan kan je ook 150+5 proberen.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker