Hoeveel last had jullie kindje van kiezen

nell is serieus met haar kiezen bezig! elke nacht 3 of 4 keer huilend schreuwend wakker worden! dit kan toch niet alleen een sprong ook zijn he. hadden jullie kindjes ook zoveel last van kiezen krijgen

Gewijzigd door - Asje op 04 Mar 2010 07:19:28

Hai!
Onze oudste had alleen last van de eerste tandjes daarna niet meer.
Misschien kun je gingigel proberen, dat werkt ontzettend goed.
Succes met de kiesjes, hopelijk is het snel over!
Groetjes,
Anne

sory, gengigel heet het, om precies te zijn gengigel baby.

Hier ook heel veel last van de kiezen gehad, niet zozeer in pijn maar wel 4 maanden lang drekluiers, kwijlen, geen korstjes eten ed.
Succes ermee

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Hier valt het nog mee.
Allewel hij met momenten echt rode wangen heeft en op zijn vingers loopt te bijten.
Ook merk ik dat zijn temperatuurtje ietsje omhoog gaat bij het krijgen van zn tandjes.

Mss is een koele bijtring een goede oplossing als ze zoveel last heeft?

Liefs
Tanja

Sommige kiezen waren hier ook drama.
Gelukkig kwamen ze steeds met 2 tegelijk,
maar daar wordt het drama alleen maar groter van leek het wel.

Hier hielp dat spul van VSM goed.

M.

De allereerste tandjes onderin zitten er aan te komen, twee tegelijk ook nog. En hij heeft er flink last van. Overdag valt het allemaal wel wat te verzachten met middeltjes en koele bijtringen maar s’nachts inderdaad veel onrustiger, en huilend/gillend wakker worden. Over kiesjes kan ik nog niet meepraten…

Hé Hallo,

Ik zie dat jullie het over tanden en kiezen hebben en dat jullie kinderen al wat ouder zijn dan mijn zoontje. Hij is nu 3 maanden en is sinds een paar dagen jengelig en kwijlt de hele boel bij elkaar. Overdag kun je lekker gaan wandelen maar 's avonds vind ik dat veel te koud voor hem. Kan het zijn dat hij last van zijn tandjes heeft? Op internet vind ik overal dat het bij 5 tot 6 maanden is. Vorige week was hij wel grieperig en hij heeft deze week zijn prikjes gekregen. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?

Alvast bedankt.

Dylano had zijn eerste 2 tandjes ook met 4 maanden, dus het kan wel hoor, komt vaker voor dan je denkt.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Hoi Michelle,

Bedankt voor je snelle reactie. Ik ben heel benieuwd wat er gebeurd. Milan is met alles vrij snel. (Lachen deed hij al met 3 weken, enz). Zal me dus niet verbazen als ook zijn tanden eerder dan gemiddeld komen. Fijn om te lezen dat jou zoontje met 4 maanden zijn eerste tanden had. Is Milan tenminste geen uitzondering

Groetjes, Annemieke

Tim heeft behoorlijk last van doorkomende kiezen gehad. Tandjes die doorkwamen waren geen probleem. Maar kiezen dus wel. Hij heeft 3 dagen bijna niks gegeten en gedronken en tegen de 40 graden koorts. Na 3 dagen kwam ik erachter dat er 4 kiezen tegelijkertijd doorkwamen. Hij was toen bijna 14 maanden en had 1 dag voordat hij ziek werd de BMR prik gehad. Ik dacht dus eerst dat het daarvan kwam ook al was dat wel heel snel. Uiteindelijk bleken het dus de kiezen te zijn.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Redelijk veel, ongeveer 1,5 week, soms met koorts etc. Je zag echt dat ze uit haar hum was zeg maar, maar das gelukkig weer voorbij! Wij wachten hier op de laatste 2 kiezen, dan is dat weer voorbij!