Hoeveel kunstvoeding

Hoeveel kunstvoeding krijgt jullie kindje van 3 maanden? Ben momenteel rustig aan het overstappen op kunstvoeding, omdat zoonlief de borst niet meer wil. Ben al 2 weken aan het kolven, maar wil nu al kolvend afbouwen. Momenteel krijgt hij 150cc water en 5 schepjes KV van friso. Ben bang dat 180cc water en 6 schepjes KV gelijk zoveel is, maar het zou moeten als ik na zijn lichaamsgewicht kijk. Hij krijgt alleen geen 5 voedingen per dag, maar 6-7.

Lilypie 6 - 18 Ticker

Staat op de zijkant van de pakken. Hoeveel het precies was weet ik ook niet meer. Jeetje wat vergeet je dat snel enne ik heb geen Nr 1 pakken meer staan waar het op staat.

Groetjes,

Michèle

erg he Michèle ik dacht ik kijk ff in het groeiboekje maar dat ligt op dylano zijn kamer en die slaapt net dusssss dat doen we ff niet
Maar ligt er ook wel aan hoeveel hij weegt. hier heeft hij lang op 6 a 7 flessen gezeten omdat hij zo licht was

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday Ticker

Oja, hoe zit het met de poepluiers bij kunstvoeding??? Bij borstvoeding wisselt dit, ook bij kunstvoeding???

Lilypie 6 - 18 Ticker

Hier verschilde dat wel van dag tot dag

Groetjes Michelle

Lilypie 1st Birthday Ticker

Hoi

Mijn mannetje krijgt nu 180cc water en 6 scheppen kom je op 200 cc en dat mag 5 keer maar soms laat hij beetje staan hoor!
en soms komt hij snachts nog dus zijn het toch stiekem 6 voedingen!

De hoeveelheid poepluiers verschillen per kind en lijkt me geen graadmeter. Zolang je kindje geen last heeft van z’n ontlasting is het aantal poepluiers wat 'ie heeft prima. Stel dat 'ie één keer per week zou poepen, maar verder geen krampjes heeft en z’n ontlasting niet knikkerhard is, is er niets aan de hand.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Roy kreeg toen inderdaad ook 5 keer 180+6.

Roy poept maar ongeveer 2x per week, dus dat is niet echt een standaard. Daar moet je dus ook maar niet vanuit gaan.

Maar inderdaad gewoon even kijken waar je kindje behoefte aan heeft.

Groetjes Marieke

beebiehofkens.beebiesite.nl" border=0>