Hoeveel kindjes voor partijtje


#1

Tim geeft over 2 weken zijn 1e partijtje. Ik vroeg hem wie hij wilde uitnodigen en hij noemde 5 kindjes. Ik dacht mooi, dat is een prima aantal. Ik was alleen verbaasd dat hij 1 bepaald kindje niet uit wilde nodigen. Paar keer gevraagd, maar dit hoefde niet. Iedere keer als ik vroeg wie wil je uitnodigen, noemde hij steeds dezelfde 5 kindjes. Ik had overigens niet aangegeven hoeveel kindjes hij mocht uitnodigen.

Vanmorgen hebben we de uitnodigingen uitgedeeld in de klas. Nu zag hij vanmiddag thuis nog een uitnodiging liggen, dus hij vraagt voor wie is die. Ik zeg die is over. Oh zegt hij direct dan wil ik … toch uitnodigen. En hij noemde dus de naam van het kindje waarvan ik al paar keer heb gevraagd of hij die niet uit wilde nodigen. Vanmorgen bij het uitdelen van de uitnodigingen keek dat ene kindje ook wel erg sneu.

Maar goed nu twijfel ik dus of ik dat kindje alsnog moet uitnodigen. Aan de ene kant heb ik zoiets van ik vind 5 eigenlijk wel een mooi aantal. Inclusief Tim zijn het er dan 6. Maar aan de andere kant denk ik ach dat ene kindje meer moet ook niet uitmaken. Wat zouden jullie doen?

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers


#2

Ik hou hier altijd al 5 kindjes aan. Sommigen mensen houden de leeftijd van het kind aan maar tegen de tijd dat je kind 10 wordt zit je dus met een flinke groep feest te vieren. Ergens moet een grens zijn.

Ik vind 5 tot nu toe een prima te behappen aantal.

Wat betreft je twijfel nu. Dat ene kindje erbij maakt op die 5 ook niet echt meer uit, dus ik zou dat kindje er lekker nog bij uitnodigen en dan vanaf volgend jaar bijv. wel een aantal van 5 aanhouden.

Groetekes, Sje


#3

Ik deed toen Madelon klein was indd de hoeveelheid kindjes van de leeftijd die ze werd (rare zin geloof ik ) tot een maxium van 8. Ik vond het toen ze ouder werd moeilijker omdat zij bijna overal mocht komen, maar kon moeilijk de hele klas uitnodigen

Liefs Michelle


#4

Wij willen gaan aanhouden 5 kindjes. Dat is gewoon genoeg, en als je nog eens een keer wat leuks wilt gaan doen, dan is het met 5 ook nog eens te betalen.


#5

Ik heb tussen de middag toch nog een uitnodiging geschreven voor dit jongetje. Nog een keer met Tim over gehad en hij blijft erbij dat hij dit jongetje ook wilt uitnodigen.

Volgend jaar geef ik gewoon vooraf aan hoeveel kindjes ik wil hebben. Dat heb ik deze keer niet gedaan, omdat hij maar 5 kindjes noemde toen ik het hem vroeg.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers