BMI was geloof ik iets van 21,6 ofzo. Bij Eva 10 kg erbij en bij Max 11. Ik zou me er ook niet te druk over maken. Ik at tijdens mijn zwangerschappen echt alles waar ik zin in had. Ben van mezelf al een enorme snoeperd en eet bv weinig fruit. Ook niet tijdens mijn zwangerschappen…
Uiteindelijk vielen de kilo’s reuze mee en nadien was ik ze snel kwijt, al bleven er bij Max wel een paar hangen. Die waren er toen af na een 8 weken dieet, maar er zitten er wel weer 2 bij nu…Je kunt tijdens je zwangerschap alleen maar een beetje opletten, lijnen mag inderdaad echt niet. Maar als je nog niks bent aangekomen met 20 weken, is dat toch prima? Kan me niet voorstellen dat er de laatste 20 ineens 20 bij komen dan. En na je zwangerschap kun je altijd proberen om je BMI te verlagen.
Trouwens, wat zegt BMI nou? Heel weinig! Mijn vriend zat met zijn BMI bijna te hoog en zijn collega zou obesitas hebben. Beide zijn sporters (wielrennen) en hebben dus gespierde bovenbenen. Spieren zijn zwaarder dan vet en dát maakt hun BMI vrij hoog. Ze zijn er gewoon sportief uit en zijn echt 0 te zwaar. Je BMI is maar een rekensom vind ik en ik vind ook dat jij helemaal niet dik oogt. Maar MJ ook niet, terwijl ze zegt dat ze 95 weegt. Zie je nou dat gewicht niet alles zegt? ![]()
Groetjes Rainbow, trotse mama