Hoeveel kilo aangekomen?

hoi,
ik ben mijn vorige zwangerschap 12 kg aangekomen. 2 wk na de bevalling paste ik mijn ouder kleding weer. ongeveer 3 maanden later was ik alle kilo’s echt kwijt. mijn bmi was voor beide zwangerschappen 21.

nu ben ik al 4 kg aangekomen, ik kom veel snel aan dan bij emma! ik ben bang dat ik echt extreem veel ga aankomen,… maar ik kan ook maar moeilijk nee zeggen tegen lekkere dingen

Ik denk dat ik na de bevalling maar hard moet gaan sporten (dat heb ik het eerste jaar na emma’s geboorte niet gedaan!)

groetjes

Lilypie Maternity tickers

BMI was geloof ik iets van 21,6 ofzo. Bij Eva 10 kg erbij en bij Max 11. Ik zou me er ook niet te druk over maken. Ik at tijdens mijn zwangerschappen echt alles waar ik zin in had. Ben van mezelf al een enorme snoeperd en eet bv weinig fruit. Ook niet tijdens mijn zwangerschappen… Uiteindelijk vielen de kilo’s reuze mee en nadien was ik ze snel kwijt, al bleven er bij Max wel een paar hangen. Die waren er toen af na een 8 weken dieet, maar er zitten er wel weer 2 bij nu…Je kunt tijdens je zwangerschap alleen maar een beetje opletten, lijnen mag inderdaad echt niet. Maar als je nog niks bent aangekomen met 20 weken, is dat toch prima? Kan me niet voorstellen dat er de laatste 20 ineens 20 bij komen dan. En na je zwangerschap kun je altijd proberen om je BMI te verlagen.

Trouwens, wat zegt BMI nou? Heel weinig! Mijn vriend zat met zijn BMI bijna te hoog en zijn collega zou obesitas hebben. Beide zijn sporters (wielrennen) en hebben dus gespierde bovenbenen. Spieren zijn zwaarder dan vet en dát maakt hun BMI vrij hoog. Ze zijn er gewoon sportief uit en zijn echt 0 te zwaar. Je BMI is maar een rekensom vind ik en ik vind ook dat jij helemaal niet dik oogt. Maar MJ ook niet, terwijl ze zegt dat ze 95 weegt. Zie je nou dat gewicht niet alles zegt?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

ehm nou niet schrikken he
ik woog voor mijn zwangerschap 44, en net voor de bevalling 74,4 en erna 71 kilo. inmiddels weeg ik 51 kilo.
ik ben dus heeeel erg aangekomen. destijds

Ik schrik meer van je gewicht voor de zwangerschap Jee!, je woog de helft van mij

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Hmm had ik maar niks gezegd, inmiddels 2 kilo dr bij
Heb de laatste tijd ook wel heel erge vreetbuien en kan er maar moeilijk nee tegen zeggen

ehm dames 71 kilo met mijn 1.55 is echt teveel hoor!
44 was ook wel weinig dat is waar… maar goed daar was een reden voor. ik ben blij met mijn nu 51 kilo alhoewel ik eigenlijk 55 wilde wegen nmaar ik blijf maar afvallen. erg irritant

@Hanna: ohww shoot!
wordt jij ook s’nachts wakker met honger? had ik wel en ik bleef maar eten pff

Haha nou nee dat niet Maar 's avonds met mn vriend op de bank voor een filmpje snoep ik zo in mn uppie een hele zak chips leeg

Ik woog voor ik zwanger werd van Noah 43kilo.
Ik ben ook maar 1.54.

Tijdens de zwangerschap ben ik 22kilo aangekomen,
en woog na Noah`s zwangerschap 55kilo.

Tijdens Joël`s zwangerschap ben ik 12kilo aangekomen,
en weeg nu 50/51kilo.

Wil wel graag 45/46kilo wegen, want dat hangbuikje zit nog wel in de weg…

Liefs, Melanie

Ik weeg nu ook alweer gewoon 90 Haha, hoezo vaag

Ik weeg altijd rond de 85, het einde van J’s zwangerschap woog ik 92, en binnen 4 weken na de bevalling woog ik 72, helaas zit ik nu weer op 85!

Ik woog voor Jony 50K. En aan het einde van de zwangerschap 72. Ik ben terug op gewicht komen zo tussen de 53/55. Ik ben nu bijna 20 weken zwanger en weeg 60… BMI voor zwangerschap 18.6

Thx voor het compliment. Ben tevreden moest wel wennen aan de 55/57, …
Ja voor JOny haar zwangerschap rookte ik. Dus toen ik gestopt ben, ben ik denk ik daarvan ook aangekomen.
Wil nooit meer terug onder de 55K. Ben zeer tevreden zo. Moet nog wel wennen dat ik nu mijn kleren bijna niet meer aankan. Mijn spijkerbroek gaat nu nog dicht mbv een postelastiek. Kan nog lang genoeg positiekleren aan.

Hier ben ik bij beide zwangerschappen ruim 20 kilo gegroeid. Gelukkig ging het er redelijk snel weer af. Mijn eigen gewicht is 58 kilo, daar zit ik nu ook weer op.

Jep hier ook zo’n 12/13 kilo erbij bij Seth.
Ben in de eerste paar weken van de zwangerschap eerst een paar kilo afgevallen, en na de bevalling was ik ook alles weer kwijt. Daarna heeft Seth me letterlijk opgedronken met de borstvoeding

Woog voor m’n zwangerschap 58 kilo, en nu zo’n 53/54.
Liefs, Anne