Hoeveel flessen met 9 maanden oud!

alysia zit op 2 flessen. 's ochtends een papfles… en voor ze naar bed gaat 's avonds krijgt ze nog een fles.

liefs en dikke knuffel,

Ester

Bob krijgt 's ochtends ook een papfles en onder de middag bij het broodje. Als hij naar bed gaat krijgt hij ook nog een flesje, maar 9 van de 10 x hoeft hij dat ook niet meer.

Groetjes Maaike

Lilypie 1st Birthday Ticker" border=0>

Lilypie 4th Birthday Ticker" border=0>

Joyce begint s’ morgens met 180 cc nutrilon 3
S middags 180 nutrilon 3 en voor ze gaat slapen 180 cc.nutrilon 3.
We willen graag dat ze wat anders leert drinken maar andere dingen weigert ze helaas. Ik dacht altijd dat twee flesjes drinken te weinig is.
Hoeveel cc drinken jullie kindjes dan per keer ?

Ruben is nu een jaar.
en krijgt s’middags nog een half flesje melk en s’avonds voordat hij oip bed gaat.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Maar Marianne, Ruben drinkt dan toch nog wel ook andere dingen
in plaats van melk, zoals thee Siroop enz ?

Hai,
Onze zoon van 9 maanden drinkt 's ochtends een fles van 200 cc, 's middags ook en voor het slapen gaan de laatste. Dus ongeveer 600 cc per dag en ik heb gelezen dat dit ok is.
Verder eet hij 3 keer per dag vaste voeding en drinkt wanneer hij wil water tussendoor (vooral nu met dit warme weer!).

Cath, mama van Daniel

Manou is nu 9 maanden en krijgt 3 keer een fles melk op een dag. 'smorgen 'smiddags en 'savonds. Als ze het niet opdrinkt maak ik er pap van.(alleen als het meer dan 60 cc is) HetCB geeft aan dat een kindje van 9 maanden min 300 cc moet hebben en max 500 cc melk. Zelf maak ik altijd flessen van 180 cc(200cc melk) en kom ik dus op meer dan 500 cc(Als ze niets zou laten staan) Manou heeft een koemelk allergie en krijgt dus geen toetje waardoor ze een melkprodukt mist op een dag. En manou drinkt vrijwel niets anders als heer melk dus heb vind ik het niet erg dat ze meer melk drinkt. Ik denk dat je goed naar je kindje moet kijken of ze goed drinkt dat is het belangrijkste.
Groetjes ietsia